Silent Hill f překvapil tím, že nemá problém s optimalizací
i Zdroj: NeoBards Entertainment Ltd.
Silent Hill f Novinka Silent Hill f překvapil tím, že nemá problém s optimalizací

Silent Hill f překvapil tím, že nemá problém s optimalizací

David Vondráček

David Vondráček

1
Platformy Windows PC PlayStation PlayStation 5 Xbox Xbox Series X/S Steam Steam

Koncem měsíce dorazí očekávaný horor Silent Hill f. Už nyní se objevují první dojmy z hraní, které vyzdvihují jeho velmi dobrý technický stav.

Poslechni si audioverzi
00:00:00
00:00:00
👉 Playlist připraven! Poslechni si všechny články zde.
Reklama

Proč je ale vyzdvihován především dobrý technický stav hry? Silent Hill f totiž poběží na Unreal Enginu 5, jenž je nechvalně známý problematickou optimalizací. Hry na tomto enginu se často potýkají s propady snímků, záškuby obrazu nebo rozmazanými texturami. V případě Silent Hill f to však zatím nevypadá, že by tyto problémy hrozily.

Známé Digital Foundry se pustilo do krátkého rozboru hry a potvrdilo, že je překvapilo, v jak dobrém stavu titul je. Silent Hill f běží ostře, bez stutteringu a se stabilními 60 snímky za sekundu – něco takového rozhodně není u Unreal Enginu 5 standardem. K potížím tohoto enginu se nedávno vyjádřil i šéf Epicu Tim Sweeney. Podle něj si je vývojáři často způsobují sami tím, že optimalizaci pro slabší počítače nechávají na poslední chvíli a neřeší ji průběžně. Epic proto chystá nové nástroje a školení, aby vývojářům ukázal správný postup. Dalším problémem je také to, že při dlouhém vývoji se mnohdy pracuje na starší verzi enginu, protože přechod na novější znamená spoustu dodatečné práce.

Silent Hill f tak hráče potěší především dobrým technickým stavem. Zda si je získá i příběhem nebo hororovou atmosférou, uvidíme 25. září, kdy hra vychází na PC, PlayStation 5 a Xbox Series X/S.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama