Atomfall je trhák. Za necelý týden si ho zahrálo 1,5 milionu hráčů
Studio Rebellion zveřejnilo první data ohledně hráčské základny a ta jsou impozantní. Atomfall se totiž stal nejúspěšnější hrou studia.
Atomfall byl na všech platformách vydán 27. března a ve stejnou dobu byl dostupný v rámci Game Passu, takže si hru mohl zahrát poměrně dost hráčů.
Atomfall za necelý týden od vydání přilákal více než 1,5 milionu hráčů, čímž se tato hra stala tou nejúspěšnější v historii studia Rebellion.
Hra nejspíš zaujala hráče i kvůli tomu, že vzdáleně připomíná Fallout, a kvůli tomu, že se odehrává v prostředí Velké Británie. Většina her se totiž obvykle odehrává na území USA.
Na rozdíl od podobných her ale Atomfall vyniká jednou věcí a tou je vyprávění příběhu. Ten totiž není vyprávěn pomocí questů vyznačených na mini mapě, ale na vše si musíte přijít sami.
Dokonce jde hru dohrát i bez toho, abyste někoho zlikvidovali, nebo ji naopak můžete dohrát i přesto, že všechny NPC ve hře zlikvidujete. Atomfall je tak velice povedená hra, kterou sráží jen ne moc moderní engine s neefektivním vyhlazováním hran a situačně prázdné prostředí.