Bethesda si před uvedením Falloutu 76 myslela, že je “neomylná”, říká bývalý ředitel designu
i Zdroj: Bethesda Game Studios
Fallout 76 Novinka Bethesda si před uvedením Falloutu 76 myslela, že je “neomylná”, říká bývalý ředitel designu

Bethesda si před uvedením Falloutu 76 myslela, že je “neomylná”, říká bývalý ředitel designu

Richard Šimáček

Richard Šimáček

25. 10. 2023 09:45

Bývalý ředitel designu společnosti Bethesda prohlásil, že si vývojáři před katastrofálním uvedením Falloutu 76 na trh mysleli, že jsou neomylní. Díky nadutosti vedení Bethesdy hra vyšla v tak špatném stavu.

Reklama

Bruce Nesmith, který byl designérem úkolů ve Falloutu 76 a Falloutu 3 a 4, stejně jako vedoucím designérem The Elder Scrolls 5: Skyrim a vedoucím designérem Starfieldu, než v roce 2021 Bethesdu opustil, řekl serveru MinnMax, že studio dohnala jeho “vlastní pýcha”.

Vývojáři byli na vlně úspěchů, vydali The Elder Scrolls 4: Oblivion následovaný Falloutem 3, Skyrimem a Falloutem 4, ale Fallout 76 přišel v roce 2018 jako první počin studia v oblasti multiplayeru a byl uveden s rozhořčenými recenzemi. “Bohatá mapa pustiny ve Falloutu 76 je promarněna na změť chyb, protichůdných nápadů a monotónnosti.

Začali jsme si namlouvat, že jsme neomylní. Neexistovalo nic, co bychom nedokázali. A to je zjevně špatně.

Do jisté míry nás dohnala naše vlastní nadutost. Měli jsme za sebou tolik, nejen úspěchů, ale doslova her let, v celém odvětví uznávaných jako hry let; nejen v našich hlavách nebo v těch dvou malých časopisech tam, ale všichni říkají, že tohle je hra roku. Začali jsme si namlouvat, že jsme neomylní. Neexistovalo nic, co bychom nedokázali. A to je evidentně špatně.”

Nesmith řekl, že to byli právě hráči, kteří žádali hru pro více hráčů, co vedlo ředitele a výkonného producenta společnosti Bethesda Todda Howarda a tým k vytvoření Falloutu 76 přes jakýkoli vliv vedení. Protože tým předtím hru pro více hráčů nevyvíjel, neuvědomoval si podle Nesmithe, jak odlišný proces to bude.

“Bylo to jako ‘bude to stejný Fallout. Jediné, co musíme udělat, je přidat multiplayer’. A s těmito slovy jsme se vydali cestou, která nebyla tak úspěšná jako předtím, protože to není jen přidání multiplayeru,” řekl Nesmith. “Ukázalo se, že to bylo přidání mnohem, mnohem, mnohem víc.”

Fallout 76 však od té doby prošel určitým oživením, protože Bethesda hru nadále podporovala pravidelnými aktualizacemi a rozšířeními.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama