Cabin Crew Simulator díru do světa neudělal. Přesto vývojáři hra změnila život
I malé prodeje jeho hry mu změnily život. Slyšeli jste o hře Cabin Crew Simulator? Prodalo se jen pár tisíc kusů a hodnocení hry je lehce nadprůměrné. Vývojář hry je ale maximálně spokojený.
Herní průmysl je plný příběhů oslnivých úspěchů, kdy se z obyčejných, zapálených nadšenců, kteří dělají malé, indie hry, prakticky přes noc stanou boháči. Vyprávět by o tom mohl třeba Eric Barone, autor hitu Stardew Valley. Pod hitem Dwarf Fortress jsou zase podepsáni bratři Adamsovi. A třeba v minulém roce zažil boom Palworld. Studio tím dokonce vydělalo tolik peněz, že to ani jeho malé studio nedokázalo zvládnout. Ačkoliv takový úspěch je spíš velmi výjimečný, dost možná se k tomuto seznamu přidá další jméno. Cabin Crew Simulator.
jistý Simon, který dokonce na Redditu shrnul svůj životní příběh. Jeho první hry si všiml málokdo a ačkoliv vývojem strávil dlouhé měsíce a investoval i do reklamy, jeho hra schytala tvrdou kritiku a skončila neúspěchem. V tu chvíli mu zbývaly jen dvě možnosti, buď se vrátí ke své předchozí práci, která ho nenaplňovala, anebo se zkusí poučit ze svých chyb a udělá novou hru. Výsledkem je Cabin Crew Simulator, v němž můžeme prožít kariéru letušky.
Ani Cabin Crew Simulator velkou díru do světa neudělal ale oproti jeho prvnímu velkému nezdaru, to působí jako den a noc. Doposud prodal přes 9000 kusů hry, což je dle jeho názoru solidní výsledek, který předčil očekávání. Vytvořit Cabin Crew Simulator přitom Simonovi trvalo zabralo zhruba rok. Žádný div, že už se tedy znovu pouští do vývoje další hry.
Sám se potom podělil o několik užitečných rad pro začínající vývojáře. Nepodcenit marketing. Zjistit si maximum o svém cílovém publiku. Vytvořit hratelnou demoverzi zdarma a nezapomenout na přímou podporu Steam Decku, která hru zpřístupní širšímu publiku.