Coca-Cola vytvořila novou vánoční reklamu. Ta je kompletně v režii AI
Vánoce se pomalu blíží a s nimi i tradiční reklamy od Coca-Coly. Letos si společnost přichystala něco speciálního – svou reklamu vytvořila plně pomocí umělé inteligence.
To, že se blíží Vánoce, nenaznačuje pouze výzdoba v nákupních centrech nebo domácnostech, ale i tradiční reklama Coca-Coly s vánočně laděnými kamiony. Letos na to jde společnost trochu jinak a celou reklamu nechala vytvořit umělá inteligence. Holt šetřit se musí všude.
Reklama schytala na internetu poměrně velkou vlnu kritiky, hlavně kvůli tomu, že působí naprosto bezduše a je poměrně jednoduché poznat, že celý klip vytvořil pouze počítač. Zkrátka lidé sice chtěli, aby původní reklama z roku 1995 byla modernizována, ale jiným, lidštějším způsobem.
Tato vánoční reklama je dokonce tak legendární, že dostala v roce 2014 svou verzi vytvořenou v GTA: San Andreas a pro mnoho lidí působila autentičtěji, i přesto, že nebyla tak graficky propracovaná.
Mnoho lidí zkrátka umělé inteligenci ještě nepřišlo na chuť, a není divu. Pokud AI nepoužívá uživatel chytře, může z dobré snahy udělat lepší reklamu vzniknout poměrně nekvalitní spot, který spíše vyděsí, než potěší. Nejspíš by lidé reagovali podobně, i kdyby se někdo pokusil přetvořit legendární reklamu na Kofolu pomocí AI.