Daniel Vávra: Doufám, že mi AI pomůže urychlit vývoj her
i Zdroj: Daniel Vávra, volně k užití
Novinka Daniel Vávra: Doufám, že mi AI pomůže urychlit vývoj her

Daniel Vávra: Doufám, že mi AI pomůže urychlit vývoj her

Jakub Hergesell

Jakub Hergesell

Daniel Vávra kouká na umělou inteligenci a její možnosti velmi pozitivně. "Mám spoustu nápadů na nové hry, ale také málo času, AI by mohla proces urychlit," říká.

Reklama

Šéf českého herního studia Warhorse, Daniel Vávra, se v rozhovoru pro zahraniční server The Game Business s veřejností podělil o několik zajímavostí. Prozradil něco málo z dob vývoje Kingdom Come: Deliverance 2 a mírně nahlédl do brzké budoucnosti. 

V rozhovoru padlo několik otázek a odpovědí, většinou šlo ale o informace, které jsme již slyšeli a na našem webu jsme se jim věnovali v uplynulých měsících. Vybrali jsme proto jen opravdu nejzajímavější odpovědi.

Dan Vávra: Mimozemšťané existují, proč by nemohli být v KCD 2
i Zdroj: Warhorse Studios

Dan Vávra: Mimozemšťané existují, proč by nemohli být v KCD 2

Dan Vávra se vyjádřil k mimozemskému páru v Kingdom Come: Deliverance 2. Dinosauři mu evidentně vadili, ale v UFO a mimozemšťany problém nemá.

Jestliže sledujete Daniela Vávru na sociálních sítích, jistě jste si všimli jeho pozitivního přístupu k umělé inteligenci. Tu by mohl využít i v případě jeho další hry, prozradil.

"Opravdu mě štve, že hry zabírají tolik času, protože mám víc nápadů, než mám času. Je pár projektů, které bych rád udělal. A rád bych je připravil pořádně, aby to nebylo tak chaotické. Doufám, že s tím pomůže revoluce AI. Ta nás nenahradí, ale pomůže nám. Spousta věcí by mohla být jednodušší a rychlejší."

Umělou inteligenci dnes v herním průmyslu využívá spousta studií. Někteří tím postaví kompletně celou hru, jiní si jen pomohou vygenerováním kódů nebo učí NPC postavy apod. A jak se na využití AI v herní branži koukáte vy?


Reklama
Reklama
Reklama
Reklama