Daniel Vávra: Doufám, že mi AI pomůže urychlit vývoj her
Daniel Vávra kouká na umělou inteligenci a její možnosti velmi pozitivně. "Mám spoustu nápadů na nové hry, ale také málo času, AI by mohla proces urychlit," říká.
Šéf českého herního studia Warhorse, Daniel Vávra, se v rozhovoru pro zahraniční server The Game Business s veřejností podělil o několik zajímavostí. Prozradil něco málo z dob vývoje Kingdom Come: Deliverance 2 a mírně nahlédl do brzké budoucnosti.
V rozhovoru padlo několik otázek a odpovědí, většinou šlo ale o informace, které jsme již slyšeli a na našem webu jsme se jim věnovali v uplynulých měsících. Vybrali jsme proto jen opravdu nejzajímavější odpovědi.
Dan Vávra: Mimozemšťané existují, proč by nemohli být v KCD 2
Dan Vávra se vyjádřil k mimozemskému páru v Kingdom Come: Deliverance 2. Dinosauři mu evidentně vadili, ale v UFO a mimozemšťany problém nemá.
Jestliže sledujete Daniela Vávru na sociálních sítích, jistě jste si všimli jeho pozitivního přístupu k umělé inteligenci. Tu by mohl využít i v případě jeho další hry, prozradil.
"Opravdu mě štve, že hry zabírají tolik času, protože mám víc nápadů, než mám času. Je pár projektů, které bych rád udělal. A rád bych je připravil pořádně, aby to nebylo tak chaotické. Doufám, že s tím pomůže revoluce AI. Ta nás nenahradí, ale pomůže nám. Spousta věcí by mohla být jednodušší a rychlejší."
Umělou inteligenci dnes v herním průmyslu využívá spousta studií. Někteří tím postaví kompletně celou hru, jiní si jen pomohou vygenerováním kódů nebo učí NPC postavy apod. A jak se na využití AI v herní branži koukáte vy?