Dialogy a hlášky NPC postav v hrách od Ubisoft napíše uměla inteligence Ghostwriter
Ubisoft vytvořil vlastní komunikační program pod názvem Ghostwriter, jde o umělou inteligenci zaměřenou na tvorbu dialogů a různých hlášek pro NPC postavy. Reakce fanoušků na sebe nenechali dlouho čekat a Ubisoft kritizují, pojďme se podívat na několik reakcí se kterými v redakci souhlasíme.
Ubisoft vždy patřil a stále patří mezi největší studia na světě, na jeho seznamu najdeme spousty velmi úspěšných značek jako Assassin's Creed, Rainbow Six, Prince of Persia nebo Splinter Cell, a další. Nicméně v posledních letech se Ubi příliš nedaří, dozvídáme se o jednom zrušeném projektu za druhým, do toho se chystá několik opravdu nezajímavých free-to-play her, jako kdyby společnost nevěděla, co dělat - a vsadila vše na jednu značku, Assassin's Creed. Ve vývoji má mít minimálně 7 projektů.
Ubisoft oznamuje AI Ghostwiter
Gigant před několika dny světu představil novou technologii od studia Ubisoft La Forge založenou na umělé inteligenci, kterou nazval AI Ghostwriter. Vývojářům Ubisoftu by měla v následujících letech pomoct s vývojem, jak? Prý se postará o dialogy a hlášky mezi NPC postavami. Abyste dobře pochopili, nejedná se o hlavní ani vedlejší postavy v hrách, ale o postavy kolem, které s námi nemají a nebudou mít nic společného, našemu okolí by měli dodávat pocit autenticismu.
Novou technologii Ghostwriter využijí především u her s otevřeným světem, jako je Far Cry, Watch Dogs nebo Assassin's Creed, právě v těchto titulech se pohybuje nejvíce NPC postav, kolikrát až stovky najednou. To se samozřejmě hráčům příliš nezamlouvá, dávají to Ubisoftu dobře znát.
“Už se těšíme na ty dialogy robotů”
“Ubisoft zase hledá, kde ušetřit”
“Další špatné rozhodnutí Ubisoftu”
“To, kam až lidé zajdou, aby nezaplatili spisovatelům, je ohromující”
Na další negativní komentáře můžete omrknout na YouTube pod videem.