Díky Game Passu se stal Atomfall úspěšný, tvrdí vývojář
Britské studio Rebellion, které stojí za hrou Atomfall, si pochvaluje Game Pass, díky němuž je hra úspěšná, a tvůrci proto přemýšlejí o pokračování.
Služba Game Pass od Microsoftu je u hráčů stále populárnější a oblíbenější, přestože někteří tvrdí, že právě tato služba hry zabíjí. Šéf britského studia Rebellion, Jason Kingsley, si nicméně službu pochvaluje. Právě díky Game Passu se totiž hře Atomfall zvýšila popularita. On sám službu Microsoftu považuje za silný marketingový nástroj, který hráče motivuje k vyzkoušení něčeho nového, a to bez rizika.
Jason Kingsley tvrdí, že hráči vyzkoušeli hru v Game Passu a následně o ní začali mluvit na sociálních sítích. Díky tomu se přidali další a další hráči. Ve výsledku si hru zahrálo Atomfall přes 2 miliony hráčů. Ačkoliv celkový počet prodejů neznáme, studio Rebellion je podle všeho spokojené a Atomfall považují za velký úspěch, protože údajné tržby překonali očekávání. I díky tomu by si Jason Kingsley přál pokračování hry Atomfall. V rozhovoru pro GamesIndustry dále řekl, že by chtěl pokračování her jako Sniper Elite, Zombie Army nebo Strange Brigade.
Nicméně i díky tomuto případu někteří znovu Game Pass kritizují a poukazují na to, že bez této služby by Atomfall neměla zdaleka takový úspěch nebo popularitu.