FBC: Firebreak neodstartoval příliš dobře. První kooperační hra od Remedy sbírá průměrná čísla
Remedy zkusilo experiment - vůbec poprvé vydalo kooperační hru. FBC: Firebreak jako "AA" hra však příliš hráčů neoslovila.
Když studio Remedy v roce 2024 oznámilo vůbec svou první kooperační střílečku, byli jsme popravdě trochu v rozpacích. Přece jen Remedy dodnes pracovalo výhradně na příběhových hrách pro jednoho hráče, které navíc rozhodně patří na seznam těch populárnějších. Zmínit můžeme například Max Payna, Alana Wakea, Control nebo Quantum Break.
Teď se ale menší tým zaměřil na FBC: Firebreak, kooperační střílečku z pohledu první osoby, která nás vezme do světa Control, kde se v partě několika parťáků pustíme do NPC. Hra je oficiálně venku na všech platformách a sbírá první jak novinářské, tak uživatelské recenze. Výsledek?
Podle Metacriticu je na tom FBC: Firebreak velmi průměrně. Nejde možná doslova o katastrofu typu MindsEye, nicméně s hodnocením 6.7 bodů z 10 asi Remedy nebude příliš spokojené. Navíc se ukázalo, že hru trápí jeden podstatný detail - velmi málo obsahu. To se však může ještě v průběhu roku zlepšit, když vezmeme v potaz cenu 40 dolarů a fakt, že šlo o “AA” titul, nemuseli bychom být na Remedy tolik přísní.
“Myslím si, že na trailer bylo použito více prostředků než celkově na hru. V aktuálním stavu je téměř všechno špatně, působí jako alpha verze,” například stojí v recenzi na Steamu. Novinářské recenze si pak nejčastěji stěžují na spoustu bugů, nepřehledné rozhraní nebo nevyváženou obtížnost.