Hideo Kojima chce OD posunout na úplně novou úroveň strachu
Vizionář a ikona herního průmyslu má od chystané hry OD velká očekávání a doufá, že za ni získá i ocenění. Mimo jiné by chtěl naskenovat i skutečného ducha.
Hideo Kojima je známý svým netradičním přístupem k vývoji her a na jeho projektech je to vždy znát. Hráči už dlouho volali po nějakém jeho hororu. Vždyť nikdy nevydané P.T. patří k nejoblíbenějším hororovým „demům“, které dokázalo nahnat strach snad všem, kdo ho hráli. Od chystaného hororu OD si tak všichni hodně slibují – a i samotný Kojima.
Jeho nejnovější počin, tajemný horor OD, jsme mohli nedávno vidět v ukázce, ze které mrazilo. Záběry navíc působily téměř fotorealisticky, takže zážitek byl o to děsivější. Hideo Kojima chce u hry využít nejnovější technologie, aby vytvořil ten nejintenzivnější hororový zážitek – a to nejen v atmosféře, ale i ve výrazech tváří postav. V nedávném rozhovoru dokonce prohlásil, že hodlá cestovat po světě a hledat děsivá místa, kde by mohl zachytit a naskenovat „skutečného ducha“ pro hru. Kojima se také netají tím, že by s OD rád získal významná ocenění, možná i titul Hra roku. I tohle ukazuje, jak moc si od chystané hry slibuje, ačkoliv sám přiznává, že jeto velmi riskantní projekt, který pro něj představuje novou výzvu.
Není samozřejmě jisté, do jaké míry je něco takového, jako zachytit ducha možné a zda se mu něco takového skutečně podaří. Každopádně znovu ukazuje, jak daleko je ochoten ve svých projektech zajít. OD zatím nemá stanovené datum vydání, ale ve spolupráci s Xboxem je vyvíjeno pro PC a Xbox Series X/S. Na hře spolupracují také herci Sophia Lillis, Udo Kier a Hunter Schafer. Objevily se dokonce spekulace, že OD bude rozděleno do epizod, které se budou odehrávat na různých místech a budou zaměřeny na odlišné druhy strachu – to je ale zatím jen nepotvrzená domněnka.