Zpět na článek

Diskuze: Hry od Ubisoftu se nám překládat nevyplatí, je to příliš zdlouhavé, říká autor češtin z Pařanského ráje

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Jaroslav Škára
Jaroslav Škára
Level 1 Level 1
23. 6. 2023 15:21 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pan Ruda samozřejmě neříká pravdu, ale to jsme si už zvykli.

1) Problém her od Ubisfotu, obecně je dostat texty zpět proto tak dlouho trvá Assassin Valhalla. Nástroje který byli udělané a byli dány kdysi volně na stažení, již nejsou použitelné ( na export a import textu). Musel se udělat nový Reverse engineering který aktualizoval nástroje a proto teď Valhala bude konečně dokončena a byl to porod.

2) Poblem Ubisoftu je téže mnoho aktualizací které texty dost rozbijí a často i nástroje z nefunkční. Proto se musí dělat znova. Tohle byl případ třeba FarCray 6 kdy se museli dělat téže znova a vlastně i opět zmírňované Assassin Valhalla nehledě na rody a další věci které, ale vlastně Pařmenský Ráj neřeší protože to nejsou překladatelé.

Závěr. Pařemnský ráj dělá jen to kde jdou lehce vytáhnout texty a zase vrátit....nic víc nic míň. A to upřímně dokáže z Depp překladačem každý kdo se podíva na Youtube jak se to dělá :) Ale aby něco skutečně přeložili ? Ale no táák sám Ruda hodněkrát na FB psal, že udělají jeden automatický překlad a jdou dál a přestává je titul zajímat :)

Pavel Soukup
Pavel Soukup
Level 1 Level 1
30. 6. 2023 16:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jaroslav Škára @jaroslavskara Prosím nebrečet. To že Ruda řekne něco co není 100% informace přece hned nemusí dělat, že neříká pravdu. Pravda je, že prostě ten Engine je komplikovaný z těch důvodů co jsi sám napsal. Kopat do DeepL překladů je snadné, myslím, že si každý může svobodně říct, zda mu takový překlad stačí nebo ne. Není potřeba to nějak dále zapškle komentovat ne? Mimochodem, Pařanský Ráj pak dál komunitně překlady doplňuje a dává odkazy na ty "pořádné" češtiny.

John
John
Level 1 Level 1
1. 7. 2023 13:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel Soukup @soukypro Nikto tu nebrečí. Len povedal ako to je. Nechápem ako môže niekomu stačiť preklad plný nezmyslov, tá hra potom vyznie úplne inak, hovoria tam veci ktoré nedávajú zmysel, ale keď vám to stačí tak áno netreba komentovať, ale nedá sa nad tým aspoň nečudovať, ako to môže niekomu stačiť

John
John
Level 1 Level 1
1. 7. 2023 13:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jaroslav Škára @jaroslavskara Super odpoveď, je to presne tak :)

Pařanský ráj
Pařanský ráj
Level 1 Level 1
9. 7. 2023 07:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jaroslav Škára @jaroslavskara Skoro ke každé hře, kterou jsme přeložili jsme si museli vytvořit vlastní nástroje a skripta, protože prostě neexistovali. Aktuálně máme v týmu 5 programátorů a 15 univerzálních editorů pro opravy našich češtin přes ESM. Za 5 měsíců své působnosti jsme přeložili 25 her a jsou mezi nimi kousky, které se dosud nikomu kvůli technickým náročnostem nepodařilo např. TESO, NMS a Bannerlord. Dokonce dokážeme prolomit šifrování u tkz. nepřeložitelných her. Valhallu bychom přeložit dokázali, ale stálo by nás to hodně času, tak čekáme (stejně jako u toho Bannerlordu) a pokud dlouho od vás z teamu Farflame ta čeština nebude, zapláčete nad naším úspěšným dokončením. Tak honem do práce a nezdržujte se psaním svých lživých komentářů, jen vás to zdržuje od práce!

Jaroslav Škára
Jaroslav Škára
Level 1 Level 1
24. 7. 2023 01:36 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pařanský ráj @paranskyraj
1. - nástroje jste většinou většinou stáhli viz to říkal Valheim co s vámi dělal a i ten editor kterého jste si vyhodili a pak ještě obvinil s různých věcí...celkem souhlasím s jeho diagnózou, že trpíte paranojou :) Dokonce to psal i veřejně na PH :)
2. s UE4 - akorát tak "banality" jako převedení formátu textů .-)
3. 5 programátorů? Netvrdil jste , v jednu dobu, že nemůžete dělat tolik češtin, protože 1 programátor řeší osobní věci ? Někde to mám vyfocené, ale proč to hledat, vy ostatně popíráte skoro každej týden co jste napsal takže .... :)
4. Na FB jste si stěžoval, jak se needituje... je to asi pár týdnu zpět a jak vás nikdo nepodporuje a teď 15 lidí na tom pilně nepracuje. Inu vzhledem k vaší důvěryhodnosti a pravidelném posíláním žalob které pořád nedošli si dovolím říci, že Váš výrok je platný asi jak Ruské vlády :-)
5. nevím o tom, že by TESO někdo zkoušel a technicky to nešlo
6. NMS nebyl technicky náročný, ale vývojáři stále překopávali texty, to překladatele nebavilo.
7. Bannerlord nemá technický problém, a nikdy neměl. Problém tam byli věšené aktualizace a že se rozpadl tým :)
8. To si hold Rudičku budeš muset napsat FarFlamovi sám, pošťáka pro tebe nedělám a v jeho týmu nejsem :)

Reklama
Reklama