Každé NPC bude žít svým životem, posuneme laťku, říká CD Projekt RED
CD Projekt RED se znovu vyjádřil k připravovanému The Witcher 4. "Posuneme laťku a zaměříme se také na NPC postavy," řekl v rozhovoru šéf vývoje.
Prakticky od představení hry The Witcher 4, ke kterému došlo během The Game Awards 2024, se neustále dozvídáme nové a především pozitivní podrobnosti, to samé se však nedá říct o zbytku videoher z této show - o žádné z nich se absolutně nemluví. I dnes tu máme menší střípek.
Sebastian Kalemba, šéf vývoje The Witcher 4, během interview prozradil, že se vývojáři chtějí přiblížit co nejvíce grafice a možnostem, které jsme viděli během prvního traileru, kde se Ciri utkala s monstrem zvaným Bauk. Ještě předtím ale navštívila vesničku, kde jsme mohli vidět mnoho rozdílných NPC postav.
“Řídíme se pravidlem - každé NPC bude vypadat, jakoby žilo svým příběhem a životem, a chceme, aby měli unikátní obličejové projevy, nasadíme laťku opravdu vysoko,” řekl Sebastian Kalemba. Něco takového se asi u RPG her očekává, navíc se na NPC postavy stále častěji poukazuje v recenzích, čehož si je evidentně vedení studia CD Projekt RED dobře vědomo.
The Witcher 4 vyjde nejdříve v roce 2026 na PC, otázkou jsou konzole. Tvrdí se, že by čtyřka nemusela vyjít na aktuální generaci PlayStation 5 a Xbox Series X/S, důvodem má být nedostatečný hardware.