Menší svět, silnější příběh. Mafia: The Old Country se chce vrátit ke kořenům
Mafia: The Old Country se vrátí ke svým základům. Lineárnímu vyprávění, kde hraje hlavní roli silný příběh a atmosféra, nikoli velikost mapy.
Mafia: The Old Country se dle vývojářů z Hangar 13 vrátí zpátky ke kořenům prvního dílu. Tedy lineárnímu vyprávění, kde roli hraje zejména příběh atmosféra. Inspiraci si studio vzalo z pozitivních ohlasů ohledně remaku prvního dílu. Hráči podle nich více touží po uzavřených a dobře vystavěných příbězích.
Mafia: The Old Country má co se velikosti mapy týče, připomínat první dva díly série s využitím nejnovějších technologií. Máme se zkrátka těšit na hru s menším rozsahem, za to s větší kvalitou. Není žádným tajemstvím, že právě na technologii bude nová Mafia sázet. Unreal Engine 5, který má ukázat nádhernou sicilskou krajinu z přelomu 19. a 20. století. Díky technologii Metahuman mají postavy skutečně ožívat a důraz má být kladen zejména na detaily a autentičnost. Těšit se máme zejména na sicilský dialekt, nebo realistický model boje s nožem. Není bez zajímavosti že i hlavní herec Ricardo pochází z Itálie a na vývoji se podíleli sicilští kulturní konzultanti.
Vývojáři si dokonce přizvali i ty, kteří pracovali na původní Mafii. . Ukázkou této filozofie byl i interní test, při kterém tým přetvořil fiktivní město San Celeste z Mafie 2 v Unreal Enginu 5. Nešlo jen o technologickou demonstraci, ale o hledání pocitu a ducha série. Mafia: The Old Country chce navíc oslovit jak fanoušky série, tak zcela nové hráče. Věřme, že 8. srpna uvidíme, jak velkou práci si naše české studio se hrou dalo.