Na The Last of Us Online se pracovalo přes 4 roky
"Sony by musela prodat 250.000 battle-passů za 3 měsíce, aby pokryla náklady," nechal se slyšet důvěryhodný insider. Co dalšího víme o The Last of Us Online?
Informace, že The Last of Us Online bylo nadobro zrušeno, vás jistě neminula. Bohužel se o možném zrušení vývoje mluvilo pěkně dlouho, Naughty Dog však nakonec vyšlo s pravdou ven a oznámilo, že se po zvážení situace, bude dál věnovat příběhovým hrám pro jednoho hráče a live-service tituly nechá jiným.
Udělali v Naughty Dog dobře, nebo hráči přišli o další skvělou hru? O tom můžeme jen spekulovat, nicméně vzpomeňme si na popularitu multiplayerového The Last of Us.
Vše, co víme o The Last of Us Online
Moc toho není, Naughty Dog bylo až příliš opatrné a o hře neinformovalo. Vidět jsme doposud mohli pouhé dva artworky a jeden uniklý screenshot přímo z menu hry. Nicméně po oznámení zrušení vývoje, se někteří vývojáři z Naughty Dog vyjádřili na sociálních sítích, kde zjišťujeme další detaily. Například, že na The Last of Us Online nebo-li Factions, jak se hra nazývala, se pracovalo více než 4 roky!
Sony by musela prodat 250.000 battle-passů za 3 měsíce, aby pokryla náklady,
nechal se slyšet insider Tom Henderson. Již nějakou dobu také víme, že mělo jít o extrakční střílečku z pohledu třetí osoby, kde bychom se střetli až ve 40 lidech na jednom serveru.
Zásadní rozhodnutí Bungie
Jedním z důvodů, proč se onlinu “nikdy” nedočkáme, bylo rozhodnutí studia Bungie. Právě to společnost Sony pověřila, aby Factions omrkla a udělala rozhodnutí. Bungie se však hra neměla zamlouvat, konkrétně live-service prvky, což bylo tím nejdůležitějším, mohlo v tom být ale samozřejmě i více.
The Last of Us Online mělo být PvPvE hrou, která mířila současně na PC a PlayStation 5, v jednu chvíli se dokonce spekulovalo ještě o PlayStation 4 - pravděpodobně kvůli stále početné komunitě hráčů.