Na The Last of Us Online se pracovalo přes 4 roky
i Zdroj: Naughty Dog
The Last of Us Online Novinka Na The Last of Us Online se pracovalo přes 4 roky

Na The Last of Us Online se pracovalo přes 4 roky

Jakub Hergesell

Jakub Hergesell

18. 12. 2023 14:00

"Sony by musela prodat 250.000 battle-passů za 3 měsíce, aby pokryla náklady," nechal se slyšet důvěryhodný insider. Co dalšího víme o The Last of Us Online?

Reklama

Informace, že The Last of Us Online bylo nadobro zrušeno, vás jistě neminula. Bohužel se o možném zrušení vývoje mluvilo pěkně dlouho, Naughty Dog však nakonec vyšlo s pravdou ven a oznámilo, že se po zvážení situace, bude dál věnovat příběhovým hrám pro jednoho hráče a live-service tituly nechá jiným.

Hra The Last of Us Online byla nadobro zrušena
i Zdroj: Naughty Dog

Hra The Last of Us Online byla nadobro zrušena

Studio Naughty Dog oznámilo zastavení vývoje své multiplayerové hry The Last of Us. Studio se chce do budoucna více zaměřit…

15. 12. 2023 08:00

Udělali v Naughty Dog dobře, nebo hráči přišli o další skvělou hru? O tom můžeme jen spekulovat, nicméně vzpomeňme si na popularitu multiplayerového The Last of Us. 

Vše, co víme o The Last of Us Online

Moc toho není, Naughty Dog bylo až příliš opatrné a o hře neinformovalo. Vidět jsme doposud mohli pouhé dva artworky a jeden uniklý screenshot přímo z menu hry. Nicméně po oznámení zrušení vývoje, se někteří vývojáři z Naughty Dog vyjádřili na sociálních sítích, kde zjišťujeme další detaily. Například, že na The Last of Us Online nebo-li Factions, jak se hra nazývala, se pracovalo více než 4 roky!

Sony by musela prodat 250.000 battle-passů za 3 měsíce, aby pokryla náklady,

nechal se slyšet insider Tom Henderson. Již nějakou dobu také víme, že mělo jít o extrakční střílečku z pohledu třetí osoby, kde bychom se střetli až ve 40 lidech na jednom serveru.

Na The Last of Us Online se pracovalo přes 4 roky
i Zdroj: Naughty Dog

Zásadní rozhodnutí Bungie

Jedním z důvodů, proč se onlinu “nikdy” nedočkáme, bylo rozhodnutí studia Bungie. Právě to společnost Sony pověřila, aby Factions omrkla a udělala rozhodnutí. Bungie se však hra neměla zamlouvat, konkrétně live-service prvky, což bylo tím nejdůležitějším, mohlo v tom být ale samozřejmě i více.

The Last of Us Online mělo být PvPvE hrou, která mířila současně na PC a PlayStation 5, v jednu chvíli se dokonce spekulovalo ještě o PlayStation 4 - pravděpodobně kvůli stále početné komunitě hráčů.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama