Nový Ghost Recon má překvapivě běžet na Unreal Engine 5
Ubisoft se měl rozhodnout pro změnu enginu. Nový Ghost Recon prý běží na Unreal Engine 5.
Ubisoft teprve před pár dny oficiálně oznámil práce na novém dílu do série Ghost Recon, a už tu máme první střípek informací. Důvěryhodný insider Tom Henderson, který poslední roky patří mezi špičku inside informátorů, na svém youtubovém kanálu prozradil celkem nečekanou zprávu. Ubisoft nebude, minimálně co se týče Ghost Reconu, nadále podporovat interní AnvilNext 2.0 Engine, na kterém běžely díly Ghost Recon: Wildlands a Ghost Recon: Breakpoint.
Podle Toma tvůrci přesedlali na Unreal Engine 5 a něco nám říká, že půjde o minimálně 5.6 verzi, která se konečně kamarádí s otevřenými světy, což například demonstroval CD Projekt RED na svém technickém demu The Witcher 4.
Nový Ghost Recon by mohl dorazit v roce 2026-2027 ve verzích PC, PlayStation 5 a Xbox Series X/S. K plnohodnotnému odhalení pravděpodobně dojde až v roce 2026.