
Plány k Overwatch 2 měly vést k přepracování do MMO
Vedení Blizzardu prozradilo, že aktuální Overwatch 2, mělo být pouze prvním krokem ze tří, stát se velkým MMO. Druhý krok bylo vydání PvE režimu Hero, přečtěte si podrobnosti v článku.
Jak vlastně vzniklo první Overwatch? Tomu jsme se věnovali už před několika lety. Základy hry byly dávno vytvořené, nicméně pro úplně jinou hru, zrušený Project Titan. Ten vznikal v Blizzardu několik let a měl být velkým nástupcem legendárního World of Warcraft, bohužel nabobtnal do takových rozměrů, že zkrátka nebylo možné jej spojit v jeden titul. Blizzard po té založil zbrusu nový Team 4, který měl za úkol vzít základy z Project Titan a pomalu připravit nové MMO, a tak vznikl první Overwatch, plány ale byly mnohem ambicióznější.
Overwatch mělo dlouhé roky podporu, až nakonec v roce 2022 přešlo na verzi 2.0, tím se měly tajně rozjet velké a důležité plány s touto populární značkou.
Overwatch jako MMO
Plány měl odstartovat PvE režim Hero Mode, který by byl příběhovou kampaní pro jednoho nebo více hráčů v kooperaci. Ten byl ale po letech vývoje zrušen, což je obrovské zklamání, právě Hero Mode byl jedním z hlavních lákadel Overwatch 2 do budoucna.
Hero Mode měl být krok ⅔ celého plánu, dalším měl být velký přechod na MMO, k realizaci ale nikdy nedojde, vše padlo zrušením Hero Mode režimu. Naštěstí hráči nakonec PvE režim dostanou v rámci eventů, který vždy přinese určité mise, do těch se můžeme pustit sami nebo s kamarády v kooperaci. První z nich dorazí s 6. sezónou.