Přes 90 % hráčů není spokojeno s novým Dragon Age: The Veilguard
i Zdroj: BioWare
DA: The Veilguard Novinka Přes 90 % hráčů není spokojeno s novým Dragon Age: The Veilguard

Přes 90 % hráčů není spokojeno s novým Dragon Age: The Veilguard

David Vondráček

David Vondráček

1
Platformy Windows PC PlayStation PlayStation 5 Xbox Xbox Series X/S Steam Steam

Nedávno vydaný Dragon Age: The Veilguard byl kritiky přijat vlídně, zatímco fanoušci franšízy hru výrazně zkritizovali. Nedávný průzkum ukázal, že víc jak 90 % dotázaných nebylo s hrou spokojeno.

Reklama

Dragon Age: The Veilguard to měl těžké už před samotným vydáním, a provázela ho řada kontroverzí. Přesto měl hra relativně solidní start, i když z hlediska prodejů si zatím nevede příliš dobře. Důvodů je hned několik, přičemž jedním z nich je skutečnost, že fanoušci série očekávali něco jiného.

Dragon Age The Veilguard
i Zdroj: Bioware
Dragon Age The Veilguard

Jak ukazuje nedávný průzkum, pouze 6 % dotázaných bylo s hrou Dragon Age: The Veilguard spokojeno v její současné podobě. Celkem 40 % respondentů si přálo, aby hra pokračovala v podobném stylu jako Inquisition, rozvíjející příběh Solase. Téměř 50 % hráčů však volalo po temném RPG, jakým byl první díl Origins.

Celkem 94 % hráčů tedy očekávalo od Dragon Age: The Veilguard něco zcela jiného, než nakonec dostali. Podobný trend lze vidět i na serveru Metacritic – zatímco kritici hru hodnotili velmi kladně, hráči byli mnohem více nespokojeni. Poslední díl Dragon Age zkrátka nenaplnil jejich očekávání. Fanoušci sice chápou potřebu inovace, ale v případě The Veilguard šlo téměř o kompletní změnu celé franšízy.

Slabé prodeje Dragon Age: The Veilguard naznačuje i fakt, že BioWare dosud neposkytlo žádné aktualizace ohledně prodejních čísel. U velmi očekávaného RPG je to neobvyklé, zejména když jiná studia s výsledky běžně přicházejí.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama