Propustili 44 zaměstnanců a teď si stěžují, že mají málo lidí
Studio Starbreeze oznámilo, že Payday 3 oznámený offline režim nedostane. Důvodem je nízká kapacita lidí ve studiu. Proč tedy ale propustili 44 lidí?
Prakticky od momentu, kdy vyšlo tolik očekávané Payday 3 koncem roku 2023, nejen hráči očekávali významný upragde oproti Payday 2, který byl dlouhé roky velmi populární! Jenže to se nestalo a trojka dodnes disponuje podstatně méně hráči, než by si asi Starbreeze Studios přálo. Co si budeme povídat, třetí díl je velkým zklamáním a nepomáhají ani aktualizace - počet hráčů totiž pravidelně každým měsícem klesá (aspoň podle Steam statistik).
PayDay 3 je téměř mrtvé, denně hraje jen par hráčů
Znovu jsme se po nějaké době podívali, jak se vede dříve velmi očekávané hře PayDay 3. Bohužel nás výsledky statistik velmi zklamaly – hru hraje jen pár desítek hráčů.
Vyjádření
Takže offline režim. Pojďme si o tom promluvit. Vím, že tým s tím měl určitě dobré úmysly. A snažili se to uskutečnit, ale myslím, že se musíme postavit realitě, že to není proveditelné s ohledem na to, kam s hrou směřujeme. Vysvětlím, co tím myslím. Zaprvé, máme omezený počet lidí. Chceme zajistit, aby pracovali na těch nejcennějších věcech pro hru; to jsou věci, o kterých budeme mluvit: postup, základní smyčky a tak dále. Ale co je důležitější, dnes máme model aktualizací, kde nám trvá týdny, než vydáme aktualizaci. To je trochu technické; znamená to, že pokud dnes zjistíme, že ‚hej, tato hodnota je špatná‘, trvá nám velmi dlouho, než to opravíme. Není to proto, že bychom byli pomalí, je to jen proto, že aktualizace vlastního vývoje a tak dále trvá týdny. “
Je až možná neuvěřitelné, že si šéf studia stěžuje na omezený počet lidí, vždyť je to sotva pár dnů, co měli propustit až 44 zaměstnanců! Co bude s Payday 3 dál, to je ve hvězdách, nic ale aktuálně nenasvědčuje tomu, že bychom měli být svědky většího úspěchu.