První trailer na STALKER 2 nebyl z in-game záběrů
Pokud jste si stejně jako my mysleli, že jde o in-game záběry, tak Vás musíme zklamat.
Úžasný a fantastický, tak by se dal popsat minutu a třičtvrtě dlouhý, velmi atmosferický trailer na STALKER 2, který se nečekaně objevil během konference Microsoftu v pátek večer. Měl nám tím pravděpodobně dokázat, že se na hře opravdu pracuje.
Vidět jsme mohli několik hodně zajímavých záběrů u kterých nechyběla skvělá hudba a u mě osobně také husí kůže. Po téměř 24 hodinách od prezentace Xbox Games Showcase vyšlo najevo, že nešlo o in-game záběry, nýbrž trailer v takové kvalitě, kterou chce Ukrajinské studio GSC Game World dosáhnout ve finále vývoje hry. Za zmíňku však ale stojí, že vše bylo odprezentováno v enginu hry. Ten tvůrci změnili. Zatím co předchozí staré díly STALKER běžely na X-Ray Engine, STALKER 2 již využije nějaký jiný. Možná Unreal Engine?
Tvůrci hry lákají na masivní otevřený svět, který se díky novým technologiím bude měnit a zvěř a monstra na něj budou reagovat.