Rocket League údajně pomalu přechází na Unreal Engine 5
Úspěšná arénovka Rocket League prý pomalu přechází na Unreal Engine 5. Potvrdil to vývojář hry.
Rocket League již od vydání v roce 2015 využívá technologie Unreal Engine 3, v tu dobu šlo o již starou technologii, dnes drtivá většina vývojářů využívá Unreal Engine 4. Každopádně vývojáři menších, ale i velkých AAA titulů se pomalu seznamují s výrazně pokročilou technologií Unreal Engine 5. Vývoj her na novém enginu potvrdilo hned několik velkých studií.
Unreal Engine 5 například využijí Hellblade 2, další hry od The Coalition (tvůrci Gears of War), Abandoned, STALKER 2 nebo Black Myth: Wukong a už brzy také Fortnite. A nebude to jediná hra od Epic Games, podle výpisu jednoho z vývojářů Rocket League se dočká i právě tato arénovka.
Otázkou je, jak hodně složité je přejít z Unreal Engine 3 na Unreal Engine 5, nicméně Rocket League patří Epic Games a stejně tak Unreal Engine, větší problémy by tak neměly nastat.