
Série Halo prý s dalším dílem přesedlá na Unreal Engine 5
Podle leakera ACG chystá Microsoft změnit herní engine u herní série Halo. Zmiňuje přechod na Unreal Engine 5.
Série Halo prakticky od svého počátku (2001) využívala Blam Engine, přezdívaný také jednoduše jako Halo Engine. V roce 2021 s dílem Halo: Infinite už studio využilo Slipspace Engine, který si vytvořilo interně samo 343 Industries. Nikoho by tak pravděpodobně nenapadlo, že by s dalším dílem přišla další změna.
A ta přijít má, alespoň to tvrdí leaker ACG na svém twitterovém účtě. Pozor, informaci však přinesl leaker, který se již také několikrát mýlil, dnešní spekulaci tak berte raději s rezervou. Nicméně možná Vás napadá, jak by takové Halo na Unreal Engine 5 mohlo vypadat. A my pro Vás máme odpověď.
Před pár měsíci vyšlo fanouškovské video, které ukazuje svět Halo postavený právě v UE5. Na to se mrkněte níže.