Silent Hill 2 Remake nabídne filtr z 90. let a možnost vypnout uživatelské rozhraní pro větší realističnost
Remake jedné z nejočekávanějších her letošního roku, Silent Hill 2, je už za rohem. Vývojáři z Bloober Team ukázali první gameplay trailer a nyní oznámili i dvě nové herní možnosti.
Polské studio Bloober Team chystá na příští měsíc vydání své očekávané hry, Silent Hill 2 Remake. Kromě záběrů ze hry se nyní objevují další a další informace. Vývojáři mimo jiné chtějí, abychom se mohli ještě více ponořit do atmosféry hry. Hráči tak dostanou možnost vypnout prvky uživatelského rozhraní a zapnout filtr s efektovým zrněním, který připomíná 90. léta. Silent Hill tím získá hororovější nádech, což potěší zejména fanoušky a pamětníky původní hry z roku 2001.
Možná se ptáte, co to vlastně znamená a co se tím ve hře změní? Rozdíl bude v tom, že nebudou vidět například žádné ukazatele. Velkou pozornost budeme muset věnovat okolním zvukům, vizuálním podnětům nebo Jamesovi, našemu hlavnímu hrdinovi, který se bude dívat směrem k důležitým lokacím. James také podle výrazu v obličeji a jeho animací napoví, jestli je zraněný a potřebuje lékárničku.
Hráči jsou z této možnosti nadšení, protože to dodává hře větší realističnost. Níže se můžete podívat na ukázku, jak to ve hře bude vypadat. Za nás je taková možnost rozhodně vítaná.