Steampunkové RPG The God Slayer odhaluje zásadní detaily
The God Slayer od Pathea Games (My Time at Portia) odhaluje temný steampunkový svět a příběh, kde se hráč postaví proti mocným bohům.
Pathea Games, známí malebným farmářským RPG My Time at Portia, odhalují nové akční RPG The God Slayer. To bylo poprvé představeno už před dvěma lety na akci PlayStation China Hero Project. Nyní však hráčům představuje podrobnosti o příběhu a ukazuje první gameplay záběry. Hráče vtáhne do rozsáhlé steampunkové metropole Zhou inspirované Východem. V roli elemancera Chenga se vydáte proti mocným Nebeským, kteří po staletí vládnou lidstvu a jejichž nevraživost vyvrcholila během události známé jako Pád Bohů. Cheng přišel o rodinu a jeho cesta pomsty ho povede skrze 40hodinovou příběhovou kampaň plnou intrik a osobních rozhodnutí.
Čeká nás otevřený svět plný technologií, ale také tvrdý sociální kontrast mezi bohatými, kteří si užívají moderních vymožeností, a chudými, kteří přežívají ve špinavých továrnách. Klíčovým prvkem hratelnosti je práce s pěti elementy, jež lze kombinovat a využívat jak v boji, tak při manipulaci s okolním prostředím. Mise nabídnou různé přístupy: od přímé konfrontace přes úskoky až po úplatky stráží. Díky tomu se každá situace může odehrát jinak a styl hráče bude mít přímý dopad na vývoj příběhu i reakce jednotlivých frakcí, které se ve Zhou tvoří.
The God Slayer zamíří na PC, PlayStation 5 a Xbox Series X|S. Datum vydání prozatím nebylo oznámeno. Vývojáři slibují temnější tón, volnost v plnění úkolů i dynamický systém magie, který má definovat celé dobrodružství. Autoři zároveň zdůrazňují, že chtějí nabídnout příběh s výrazně dospělejším zpracováním, než na jaké byli fanoušci studia dosud zvyklí. Hráči se tak mohou těšit na rozsáhlé kampaně, výrazné postavy i svět, který bude reagovat na jejich rozhodnutí.