The Last of Us Online byl zrušen kvůli Intergalactic: The Heretic Prophet
Jeden z důvodů, proč bylo The Last of Us Online zrušeno, je chystaná příběhová hra Intergalactic: The Heretic Prophet, prozradil bývalý ředitel PlayStationu.
Věřím, že jste ještě stejně jako my nezapomněli na nedávno zrušenou multiplayerovou hru The Last of Us Online, nebo tzn. The Last of Us Factions. Hra byla potvrzena už před více než dvěma lety a nic nenasvědčovalo tomu, že by titul s takhle populární značkou měl být zrušen, navíc v rukou studia Naughty Dog. Koncept ale přerostl a byl finančně náročnější než bylo původně v plánu, což by později odnesly příběhové hry od Naughty Dog, které jsou stále díky obrovské kvalitě prioritou. Bývalý šéf konkrétně zmiňuje hru Intergalactic: The Heretic Prophet.
Live-service prvky se navíc nezamlouvaly vedení společnosti Bungie, která byla pověřena otestováním a následným názorem, zdali ve vývoji pokračovat, nebo ne. Ukázalo se, že The Last of Us Online nedává smysl a vývoj byl v roce 2024 zastaven.
Intergalactic: The Heretic Prophet může nabídnout prvky hororu
Intergalactic: The Heretic Prophet by mohlo nabídnout prvky hororu, jak poukázal jeden z tvůrců, který se speciálně zaměřuje na horory a thrillery.
My jsme doposud mohli vidět jen pár artworků, podle kterých bohužel nepoznáme, zdali hra skutečně byla dobrá nebo ne, ale něco málo naznačil bývalý ředitel PlayStationu, Shuhei Yoshida: "Hru jsem hrál a byla skvělá."
Níže si můžete připomenout jediné tři obrázky, které jsme za poslední čtyři roky, co byla hra ve vývoji, viděli. Každopádně je velká škoda, že jsme této hry nedočkali, nám se celý koncept zamlouval a pokud by The Last of Us Online bylo minimálně kvalitou jako Part 2, bylo by to úžasné! Já doufám, že se časem objeví gameplay z testovací fáze abychom viděli, o co jsem přišli.