Tvůrce Ghost of Yōtei: nechtěli jsme fotorealistickou grafiku
Kreativní ředitel studia Sucker Punch, Jason Connell, v rozhovoru prozradil spoustu zajímavých informací.
Již pět let nás dělí od vydání úspěšného prvního dílu série Ghost, který nás vzal do Tsushimy. Hráči se dočkali precizního příběhu, parádního soubojového systému a originálních mechanik. Jistě si ale všichni hráči všimli také stylizované grafické stránky, která působila “kresleně”. Byl to záměr, prozradil v nejnovějším rozhovoru kreativní ředitel studia Sucker Punch, Jason Connell.
“Existuje milion renderovacích funkcí, které byste mohli do hry nacpat, abyste dosáhli dokonalého fotorealismu. A myslím, že hry, které to dělají, jsou úžasné. Ale nebyl to náš cíl pro Ghost of Tsushima a rozhodně ani pro Ghost of Yōtei. Ano, sice nám jde o to, aby hra byla dostatečně věrohodná. Máme skvělé renderovací inženýry, ale ti nám ve skutečnosti pomáhají dělat něco jiného: vdechnout hře romantizovanou, poetickou vizi Japonska. Takže místo toho, aby trávili veškerý svůj čas renderovacími funkcemi zaměřujícími se pouze na obecný fotorealismus, což by samozřejmě dokázali udělat, vytvářejí funkce pro dosažení stylizace.”
Ghost of Yōtei: exkluzivní rozhovor magazínu Zing.cz s kreativním ředitelem hry
Bez spoilerů jsme vyzpovídali kreativního ředitele očekávané hry.
Více z rozsáhlého rozhovoru najdete na našem sesterském webu Zing.cz, kde se například dozvíte něco o prostředí hry, filmovém vyprávění nebo čím je Ghost of Yōtei unikátní.
Příběh sleduje hrdinku Atsu, mladou bojovnici, která se vydává na cestu za pomstou a spravedlností. Z Atsu se postupem času stane legendární válečnice, která ovlivní celou oblast kolem ikonické hory Yotei. Ghost of Yōtei dorazí ve verzi PlayStation 5 již 2. října 2025 a to včetně české lokalizace.