V nové akční hře PÉRÁK: Kolébka Osudu navštívíme steampunkovou Prahu
PÉRÁK: Kolébka Osudu nás zavede do steampunkové Prahy těsně před první světovou válkou. Hra slibuje propracovaný stealth zážitek a moderní vizuál díky Unreal Engine 5.
České nezávislé Mechanica Senex Studio pravděpodobně ještě neznáte, a není divu, i my o něm slyšíme poprvé. Přesto má ambiciózní plány. Velmi předčasně nám byla představena akční steampunková hra PÉRÁK: Kolébka Osudu, která nás vezme do Prahy v předválečném období. Hra využije služeb Unreal Enginu 5 a chce nabídnout realistickou grafickou stránku.
Moc rádi bychom vám nabídli obrázky nebo teaser trailer, bohužel nám prozatím nebylo nic dodáno. Hry bychom se měli dočkat nejdříve v roce 2026 na nespecifikovaných platformách, hádáme ale, že PC bude jistotou, stejně tak nepotvrzená česká lokalizaci. Jíže už oficiální popisek hry.
PÉRÁK: Kolébka Osudu
Hra se odehrává ve steampunkové Praze v noci z 27. na 28. července 1914, těsně před začátkem první světové války. Hlavním hrdinou je Aleš Šebek, kapitán Říšské zpravodajské služby z Česko-Moravské říše. Hráč bude procházet Prahou, zejména Stínadly, a může se rozhodnout pro tichý stealth přístup nebo intenzivní akci ve stylu Johna Wicka.
Důležité bude sledovat okolí, protože hra nabízí řadu nápověd, které poskytnou klíčové informace nejen k této hře, ale i k dalším dílům. Už v prvním dílu se hráč střetne s nepřáteli z Řádu Dampfgeis, kteří budou působit problémy jako hlavní záporáci.
Hráč bude mít od začátku jednu specifickou zbraň, kterou nelze měnit. Tuto zbraň stále vyvíjím a věřím, že si najde své příznivce. Hra obsahuje systém zkušenostních bodů, který umožňuje vylepšovat dovednosti a vybavení. Z devíti možných vylepšení bude během jedné hry dostupných šest, takže hráč si bude muset pečlivě vybrat, co mu nejvíce sedí.