Vývoj Skull & Bones měl skutečně stát více než 120 milionů dolarů
i Zdroj: Ubisoft Studio
Skull & Bones Novinka Vývoj Skull & Bones měl skutečně stát více než 120 milionů dolarů

Vývoj Skull & Bones měl skutečně stát více než 120 milionů dolarů

Jakub Hergesell

Jakub Hergesell

16. 6. 2023 10:00

Spekulace z roku 2021 byla správná, Skull & Bones je pravděpodobně nejdražší hrou Ubisoftu v historii. Společnost již měla investovat (za pomoci singapurské vlády) obrovských 120 milionů dolarů.

Reklama

Problémový vývoj Skull & Bones, který se táhne už více než 10 let, měl skutečně stát minimálně 120 milionů dolarů. O tom už jsme psali v roce 2021, nicméně spekulace se nepodařila potvrdit. Nyní se však naprosto stejná informace objevila na LinkedIn profilu bývalého projektového manažera Chenga Zhia Xianga. Nutno podotknout, že taková investice odpovídá hrám jako Cyberpunk 2077, Grand Theft Auto 5 nebo Red Dead Redemption 2.

Skull & Bones bylo původně plánované jako velké DLC pro Assassin's Creed 4: Black Flag, hra však nabobtnala takovým způsobem, že se tvůrci rozhodli ve zcela novou hru, což možná bylo správné rozhodnutí, každopádně vývoj pravděpodobně nebyl ve správných rukou. Hra prošla několika restarty, tím posledním v roce 2021, od té doby se zdálo, že vše pokračuje dobře. Bohužel ale došlo na několik dalších odkladů, jak je na tom hra nyní nevíme.

Ubisoft zve znovu hráče do uzavřeného testu, který proběhne 25. až 28. srpna letošního roku. Co se týče finálního data vydání, odhadujeme nejdříve první polovinu roku 2024.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama