![Warner Bros. si chce nechat patentovat svůj Nemesis systém](https://storage.googleapis.com/spite-cz/media/images/iqz8kp5n5asfvtb641459741f7d4502773061.jpg)
Warner Bros. si chce nechat patentovat svůj Nemesis systém
Warner Bros Games opět podává žádost o patent na tzn. Nemesis systém. Ten jsme mohli vidět ne jen v hrách Pána prstenů.
Už v roce 2014 vyšel skvělý příběhový Middle-Earth: Shadow of Mordor, který kromě naprosto perfektního soubojového systému a dalších možností nabídl tak zvaný Nemesis systém. Co že to přesně je? Díky tomuto systemu jsme viděli seznam bossů a nejrůznějších hlavních nepřátel, které je potřeba zabít nebo kdo komu šéfuje. Jeden zabral místo druhému, vše záviselo na tom, koho a kde jsme zabili. Pro představu a připomenutí přikládáme screenshot ze hry.
![Warner Bros. si chce nechat patentovat svůj Nemesis systém](https://storage.googleapis.com/spite-cz/media/images/1yt30bc56er3j5p64145974d8b5d841549720.jpg)
Nemesis systém se osvědčil, hráčům se líbil a hru to dělalo zajímavou zejména díky možnostem strategie - koho si určíme jako další cíl? Stejný systém byl použitý v roce 2017, kdy vyšel druhý díl Middle-earth: Shadow of War. V tu dobu už ale Warner Bros Games mělo zažádáno o patent na tento systém a není divu, mně osobně se Nemesis systém moc líbí a rád jsem jej sledoval.
Po více než šesti letech ale WB Games stále čeká a žádost podává znovu. Kromě ve hrách Pána prstenů bychom měli tento systém vidět také v připravované kouzelnické hře Hogwarts Legacy. Tuto situaci bude velmi zajímavé sledovat, Nemesis Systém a jemu podobné totiž po vzoru Middle-earth začal používat také Ubisoft, konkrétně u Assassin's Creed Odyssey, Warframe či XCOM 2.