Zalidněné ulice v KCD 2: Jak Warhorse zvládá technické nároky
Ulice v Kingdom Come: Deliverance 2 budou plné doslova žijících lidí, což by mohlo ovlivnit výkon. Jak si s tím chtějí poradit ve Warhorse Studios?
Naši kolegové ze Zing.cz vedli rozhovor s několika tvůrci očekávané RPG hry Kingdom Come: Deliverance 2. Ti se podělili o detaily nejen ohledně příběhu, ale také o složité technické stránce a snaze dosáhnout maximální realističnosti hry.
Jedna z otázek se zaměřila na technickou výzvu spojenou se zalidněnými ulicemi, kde se může najednou pohybovat i několik stovek postav. Jak každý hráč dnes už dobře ví, větší počet pohyblivých a doslova žijících postav na obrazovce obvykle znamená pokles výkonu a snímkové frekvence. Jak se s touto výzvou plánují vypořádat vývojáři z Warhorse Studios?
“Vykreslit na jedné scéně nějaký počet postav, které zároveň mají svoje chování a musí reagovat na svět kolem sebe, je velká technická výzva. Děláme relativně chytré věci. Například když jsou nějaké opravdu dlouhé ulice, kde je vidět hodně daleko, snažíme se je rozbíjet nebo přerušovat tak, aby to nepůsobilo podivně, ale aby hráč neměl výhled do dálky, kde je vidět hodně postav.
Takže do ulic třeba dáváme krámky, někdo tam má vůz a začne prodávat. Nevypadá to vůbec divně, naopak to působí naprosto přirozeně. Ale jak jsou v ulici malé překážky, tak se zamezí výhledu do nekonečné dálky.” Celý exkluzivní rozhovor a video, kde se dozvíte další podrobnosti a zajímavosti, najdete na Zing.cz.
Kutná Hora nám umožňuje vyprávět jiné příběhy, říká lead designer Kingdom Come: Deliverance 2
Přinášíme první ze tří exkluzivních rozhovorů.
Kingdom Come: Deliverance 2 vyjde 11. února 2025 na PC, PlayStation 5 a Xbox Series X/S. Těšit se můžeme na plnohodnotnou českou lokalizaci, která zahrnuje i oficiální dabing, do kterého se pustil i sám zakladatel studia.