PAIN

PAIN

Idol Minds
Sony Computer Entertainment
1. 7. 2007
Arkáda
PlayStation PlayStation 3
?
Hodnocení Redakce Spite.cz

Koncept PlayStation Network hry PAIN byl vytvořen na základě poznatků získaných z průzkumu trhu, který byl zacílen na teenagery. Z průzkumu vyplynulo, že mezi hlavní kritéria, která mladí zohledňují při výběru své zábavy, jsou komediálnost, náhodný chaos, kreativita, komunita a soupeření. Právě titul PAIN by jim měl všechno výše uvedené nabídnou, když se hráčům nesnaží předhazovat skriptované scénáře, které je vodí za ruku předem připravenými boy v lokacích. PAIN je něco na způsob TV show Jackass a Viva La Bam, v nichž se snoubí chaos, komediálnost a invence. Základem PAIN je odpalovací zařízení, které může mít například podobu děla, ale i obřího praku. Do tohoto odpalovacího zařízení hráč doslova naláduje svého avatara a vystřelí ho do prostředí, v němž platí trošku upravené fyzikální zákony. No a cílem hráč je způsobit co nejvíce bolestivých kolizí, bouraček a nehod za sebou. Jinak řečeno, cílem je napáchat co největší chaos. Na hráče bude čekat celá řada cílů a úkolů v několika herních módech. Své výkony si hráči budou moci zaznamenávat do podoby videoukázek, které pak budou sdílet s komunitou stejně zapálených hráčů na PSN. Chybět nebudou samozřejmě ani různé statistiky, žebříčky a tak dále.

Reklama
Nic tu není

Pro tuto hru na našem webu zatím nevznikl žádný obsah, pokud máš pocit, že tu něco chybí, nebo by si dokonce chtěl sám přispět napiš nám na info@spite.cz

Reklama
Reklama