Recenze
Kovařina a alchymie je naprosto tragická mechanika. Překovat meč bylo zabanované peklo, že jsem na celou kovařinu zanevřel a hraji už jen primárně s luky a kušemi. Bohužel od cca 18/30 úrovně je meč natolik OP, že jsem musel přitvrdit a namodovat veteran hadcore, elite bandits a extreme authority plus sundat pláty, aby to bylo ještě po 1700 hodinách herní výzva. Nejlepší část je Bouře, KH jsem totálně vymlátil jak Gazu - nesmrtelnej rychtář ve spodním prádle mi napařil pokutu přes 1 milion grošů. Jo je to návykové, bohužel některé patche nadělali víc škody než užitku, třeba kostky sv. Antiocha, nebo čertovské nefungují jak při vydání. Halapartna je totálně k hovnu a jediné na co ji využiji je na Záviše v duelu, kladiva oproti meči jsou o ničem. Ekonomika hry je nesmyslná, peníze nemají váhu a pritom groš je nějakej ten gram Ag, za některé cut scény a questy bych nejraději pověsil vývojáře za koule na pranýř, nicméně přesto vše mě to baví, bo prostě vyhubit to do posledního Bergovova poskoka a čokla v Apoleně na hardcore to se asi nikdy neomrzí, akorát by Trollhorse studio mohlo pak odstranit ty hlasy a štěkot když jsou všichni nepřátelé mrtví, bo Jindra si chce užít to zasloužené lesní ticho. Ustřílení těch co nesou žebříky z hradeb je také zábavné a když místo dementního házení šutrů okýnkem nepřátele vysmažím kuší tak mi ted dokonce ta hra už nepadá - 8/10.
Částečná herní volnost - lov lukem na Ramba
Dobrý příběh, středověk a žádní draci a sci-fi
Ta první mapa je prostě skvělá
Části bez Ptáčka a otevřený svět jsou herní skvost
Do cut scény mě šoupnou v jiném outfitu
Žižku nemužu dostat na luk nebo kuši
Nesmrtelné postavy kazí herní zážitek.
Zabité NPC se respawnují - Kuneš, Opatovice
I kůň s vysokou kuráží přes 20 mě shazuje u lapků
Hákovnice a píšťaly jsou leda na achievment sekaná
Tresty mimo mísu - za vyhubení KH jen ocejchován