8 let práce k ničemu: Valve zastavila vývoj módu Classic Offensive
Téměř 8 let pracoval tým fanoušků na FPS módu Classic Offensive. Tvůrci neskrývají emoce a tvrdí, že je Valve akorát vypeklo!
Téměř 8 let pracoval tým fanoušků a vývojářů na vlastní modifikaci pro Counter Strike: Global Offensive, respektive nyní pro Counter Strike 2. Modifikace s názvem Classic Offensive měla jediný cíl, chtěla nabídnout nostalgickou hratelnost FPS období hry Counter Strike 1.6, jež by běželo na moderním a aktualizovaným Source Enginu. To mi připomíná dobu, kdy se oficiálně pracovalo na CS Promodu, přesně to byl původní cíl Valve - přinést hratelnost CS 1.6 s moderním kabátkem, bohužel to nevyšlo, více v našem samostatném článku.
Modifikace Classic Offensive ale nikdy nevyjde, osm let přišlo vniveč. Tým vývojářů odeslal mód ke schválení do služby Steamworks, načež přišlo nečekané zamítnutí.
“Nechápeme, co se stalo. Úspěšně jsme v roce 2017 prošli programem Steam GreenLight, byli ve spojení s právníky, zdali vůbec takovou modifikaci můžeme dělat. Ukázalo se, že vše je zcela legitimní. Dokonce jsme s Valve komunikovali a nic nenasvědčovalo tomu, že by měl být problém," postěžovali si tvůrci na sociální síti X a dodali, “nikdo z Valve nás za celých 8 let, co mod vzniká, neupozornil, žádný formální požadavek, nic. Pokusíme se znovu kontaktovat Valve a tým stojící za Counter Strikem, a budeme doufat, že se problém vyřeší.”
Otázka je, proč Valve nepozastavila vývoj už před lety? Že by viděli slušnou konkurenci svému Counter Striku 2? Níže přikládáme galerii z Classic Offensive, abyste viděli, o co jsme vlastně přišli.