Apex Legends čeká nepříjemná změna. Electronic Arts chtějí od hráčů víc peněz
i Zdroj: Respawn
Apex Legends Novinka Apex Legends čeká nepříjemná změna. Electronic Arts chtějí od hráčů víc peněz

Apex Legends čeká nepříjemná změna. Electronic Arts chtějí od hráčů víc peněz

David Vondráček

David Vondráček

Platformy PlayStation PlayStation 4 Nintendo Switch Switch Xbox Xbox Series X|S PlayStation PlayStation 5 Windows PC Steam Steam Xbox Xbox One

Jednu z nejúspěšnějších online stříleček Apex Legends čekají změny. Namísto poplatku zhruba 250 korun za čtvrt roku, budou muset hráči platit dvojnásobek. To ale není vše.

Reklama

Electronic Arts si pomalu ale jistě zatlouká další pomyslný hřebík do své rakve. Apex Legends je jedna z nejlepších online her posledních let a až donedávna se vývojářům dařilo dělat pozitivní změny a stále hru vylepšovat. Tentokrát ale chystají změnu, kvůli které hodlá se hrou skončit hned celá řada hráčů.

Nejnovější update totiž mění systém monetizace, tedy jediný způsob, jakým hra vydělává peníze. Namísto stávajícího poplatku zhruba 250 korun za čtvrt roku budou muset hráči platit téměř 500 korun. Každá nová sezóna pak bude nově rozdělena na dvě části. To ale ještě není vše. Battle passy už nepůjde platit virtuální měnou, získanou za pravidelné hraní, ale budou k dispozici jen za reálné peníze. Takže pokud jste doteď šetřili své body, máte smůlu.

Apex Legends
i Zdroj: Respawn
Apex Legends

Na druhou stranu bude většina obsahu stále zadarmo, takže jediné, o co přijdete, jsou kosmetické úpravy. Jenže spousta lidí kvůli tomu ztrácí motivaci hrát, protože pravidelným hraním teď už nic nelze získat. Reakce na nový update jsou ryze negativní, což je vidět například na hodnocení na Steamu, které za poslední dny výrazně pokleslo na hranici 40 % a dá se očekávat, že hodnocení půjde ještě níže. Zde se můžete podívat, co vše nového nový update Apex Legends chystá. Update vstoupí v platnost příští měsíc, tedy 6. srpna. Je možné, že negativní recenze a názory hráčů něco změní a update se nakonec upraví. Ale upřímně? Tomu asi věří jen málokdo.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama