Borderlands 4 nabídne cestování mezi lokacemi bez načítání obrazovek
Skvělá zpráva pro všechny, kteří čekají na Borderlands 4. Tvůrci prozradili nové detaily a rozpovídali se třeba o otevřených lokacích ve hře.
Po pár měsících klidu se ozvalo studio Gearbox a prozradilo podrobnosti o připravovaném first-person RPG Borderlands 4. V první řadě se Anthony Nicholson z Gearboxu vyjádřil k “otevřenému světu”. Bude situovaný podobně jako posledně, nicméně skvělou zprávou je, jak jsme již naznačili v nadpisu, že přechod mezi lokacemi nebude přerušovaný otravnými načítacími obrazovkami.
Borderlands 4 má některé funkce jako v otevřeném světě - jako je plynulé cestování mezi lokacemi, svět bude hned dynamičtější.
Přesto dodává, že nejde o plnohodnotný svět, “znovu jsme pro vás připravili obrovské mapy k prozkoumání, tentokrát jsme pracovali na integraci těchto herních prostorů bez načítání map.” Kromě toho bude jednoduší cestování - jedním tlačítkem si přivoláme vozidlo.
Miliarda zbraní a vylepšení
Ambice mají autoři hry skutečně velké, a to je jedině dobře! Kromě vylepšení otevřených lokací se také zaměří na přepracování a vylepšení stromu dovedností a mnoho nových možností. Více nás možná překvapila ale zmínka o zbraních a jejich doplňcích. K dispozici nám má být miliardový arzenál! Jako skutečně bude tolik možností? Doslova si to neumím ani představit.
Všechno to zní prozatím velmi dobře, Borderlands 4 vyjde v průběhu roku 2025 na PC, PlayStation 5 a Xbox Series X/S.