Další vítězství pro hráče. EA po stížnostech ustupuje od velkých změn v battle passu
i Zdroj: Respawn Entertainment
Novinka Další vítězství pro hráče. EA po stížnostech ustupuje od velkých změn v battle passu

Další vítězství pro hráče. EA po stížnostech ustupuje od velkých změn v battle passu

David Vondráček

David Vondráček

Platformy PlayStation PlayStation 4 Nintendo Switch Switch Xbox Xbox Series X|S PlayStation PlayStation 5 Windows PC Steam Steam Xbox Xbox

Nedávno jsme vás informovali o změnách, které EA chystá do populární online hry Apex Legends. Na Steamu se snesla obrovská vlna kritiky vůči EA, která nakonec přinesla své ovoce.

Reklama

V našem článku jsme psali o změnách, které EA chystá ohledně Apex Legends. Nejnovější update měl změnit systém monetizace, tedy jediný způsob, jakým hra vydělává peníze. Namísto stávajícího poplatku zhruba 250 korun za čtvrt roku budou muset hráči platit téměř 500 korun, a Battle Pass měl být k dispozici jen za reálné peníze.

Hráči ale jasně dali najevo, co si o tomto nápadu myslí. Steam zaplavily negativní komentáře a i profesionální hráči mluvili o tom, že Apex umírá a EA ho tímto pomalu zabíjí. Nepomohlo ani to, že první polovinu odměn prémiového Battle Passu šlo získat splněním sady výzev během prvních dvou týdnů. Hodnocení hry na Steamu kleslo na pouhých 7 % a to je něco, co zkrátka ignorovat nešlo.

Apex Legends
i Zdroj: Respawn Entertainment
Apex Legends

Vývojáři z Respawnu proto vydali prohlášení, ve kterém se omlouvají a upravují zamýšlené změny. Plán na dva Battle Passy pro každou sezónu sice zůstává, ale oproti původnímu plánu si ho budeme moci koupit za Apex Coiny. Zůstává také možnost získat dostatek in-game měny za plnění jednotlivých úrovní, abyste si poté mohli pořídit další prémiový Battle Pass. 22. sezóna v Apex Legends začíná 6. srpna.

Apex Legends tak ještě nějakou dobu nejspíš neumře. Je dobré vidět, jakou sílu má komunita okolo Apexu, a Respawn si včas uvědomil, že se bez ní neobejde.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama