Electronic Arts vstřícným krokem podpořilo herní průmysl
Vedení společnosti Electronic Arts se zavázalo, že podpoří herní průmysl. Jedním z prvních kroků je uvolnění 23 unikátních patentů.
Vzpomínáte na to období, kdy už žádný hráč doslova nešetřil společnost Electronic Arts? Snášela se na ní kritika ze všech stran, především kvůli praktikám s placeným obsahem, mikrotransakcemi nebo odfláknutými hrami. Prakticky to samé nyní zažívá Ubisoft. EA se však podařilo, aspoň částečně, z nepříjemné situace vymanit a v posledních letech nabídla velmi kvalitní hry Star Wars Jedi a spoustu nadějných se chystá.
Nicméně dnes se budeme věnovat trochu jinému tématu. Hned několik velkých studií a herních korporací, vlastní unikátní patenty, které chrání inovace, aby je nemohly využít i další herní studia a přiživit se na skvělém nápadu jiných. Společnost Electronic Arts jich vlastní hned několik, nicméně vedení se nechalo slyšet, že chtějí podpořit herní průmysl a růst dalších studií. Tady je vyjádření EA:
"Společnost EA se již roky snaží o to, aby hraní her bylo co nejvíce inkluzivní a aby se minimalizovaly překážky mezi našimi hráči a naší společnou láskou k videohrám. A dnes, v tomto duchu a po Mezinárodním dni osob se zdravotním postižením jsme přidali 23 patentů zaměřených na přístupnost k našemu prvnímu patentovému závazku v oboru přístupnosti.
Prostřednictvím tohoto závazku, který byl zahájen v roce 2021, sdílíme naši technologii související s přístupností s širším průmyslem bez licenčních poplatků, abychom mohli společně pracovat na splnění potřeb naší různorodé herní komunity v EA i mimo ni."
BMW a EA vytvořily přesný model vozu z NFS: Most Wanted
Společnost Electronic Arts a BMW se rozhodly zavzpomínat na legendární BMW M3 GTR z Need for Speed: Most Wanted a společně vytvořily jeho reálnou verzi.
Ať už jde o vstřícný krok od EA nebo jen PR, je vedlejší, důležité je, že 23 nyní volně dostupných patentů mohou využít další herní studia.