Hráči Black Ops 6 si stěžují na agresivní monetizaci nového crossoveru
i Zdroj: Activision
Black Ops 6 Novinka Hráči Black Ops 6 si stěžují na agresivní monetizaci nového crossoveru

Hráči Black Ops 6 si stěžují na agresivní monetizaci nového crossoveru

Richard Šimáček

Richard Šimáček

Platformy Windows PC PlayStation PlayStation 5 Xbox Xbox Series X/S

Stále více hráčům vadí agresivní monetizační praktiky, které Activision implementuje do svých her, a nejvíce to platí pro nové Call of Duty Black Ops 6.

Reklama

Fortnite před mnoha lety objevil zlatý důl ve formě crossoverů s populárními univerzy, a na stejnou notu chce zahrát i Activision Blizzard se svým Call of Duty Black Ops 6.

Nedávno vydaný crossover se Squid Game má totiž enormně drahé balíčky kosmetiky. Nový balíček, ve kterém jsou skiny vojáků ze seriálu Hra na oliheň, stojí téměř 600 korun (2800 CP), což je přibližně jedna třetina ceny samotné hry.

Navíc lze daný skin použít pouze v případě, že jste v týmu Crimson One. Ve finále tak, pokud nebudete mít štěstí, si skin kvůli týmové limitaci vůbec neužijete. Toto omezení je nastavené, tak aby nebyl v týmech zmatek kvůli tomu, že operátoři obou týmu vypadají stejně. 

Hráči Black Ops 6 si stěžují na agresivní monetizaci nového crossoveru
i Zdroj: IGN

Každopádně vidět tak drahé mikrotransakce u hry, jejíž pořizovací cena je poměrně vysoká, je nefér, a mnoho hráčů na subredditu Call of Duty si na to stěžuje. Ve Fortnite jsou sice drahé skiny, ale hra samotná je zcela zdarma. Activision se tak snaží celý koncept free-to-play her aplikovat na placenou hru.

Na druhou stranu, hráči si už zvykli na to, že od Activision Blizzardu lze očekávat velmi agresivní mikrotransakce. Společnost se tímto začala stavět po bok EA, která do určité chvíle měla nejabsurdnější mikrotransakce.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama