I ten nejlepší hráč si zapne tuto technologii, aby získal výhodu nad soupeřem
Co kdybychom ti řekli, že nejsi tak špatný, jak by to ve hře možná mohlo vypadat? Stačí si zapnout technologii NVIDIA Reflex a okamžitě získáš výhodu nad soupeřem.
Technologie v balíčku s názvem DLSS už jsme si ukázali v předchozích dílech. V tomto posledním si řekneme o NVIDIA Reflex a podíváme se na výsledky testů.
NVIDIA Reflex pro esportové hráče
NVIDIA se v tomto případě zaměřila na snižování latence při vykreslování snímků. Díky tomu by měla být reakce hráče na vizuální podnět rychlejší.
Na herní sestavě s grafickou kartou Gainward GeForce RTX 4070 SUPER Ghost autor z pctuning.cz testoval vykreslování pomocí softwaru NVIDIA FrameView u her Cyberpunk 2077, Fortnite a Valorant. Největší rozdíl byl vidět u Fortnite, naopak Valorant už v základním nastavení vykazoval nízkou latenci.
Kompletní tabulku včetně procentuálních rozdílů a další screeny z her najdete v přiloženém článku
[5. díl] Testujeme AI technologie NVIDIA: NVIDIA Reflex a kompatibilita her
V našem letním seriálu se věnujeme technologiím hlubokého učení NVIDIA a jejich konkrétním projevům ve hrách a výkonu. Pojďte s námi prozkoumat, jak rozdílné mohou být virtuální světy s využitím technologií NVIDIA DLSS a dalších – ať už chcete putovat galaxií, rozkrývat mysteriózní příběh nebo létat na koštěti.
DLSS 3.5 ve hrách budoucnosti
Nové AI technologie DLSS se zatím nachází jen v některých titulech, Cyberpunk ji získal s příchodem DLC Phantom Liberty v září minulý rok, Alan Wake 2 o měsíc později. Proto se testy z této série prováděly právě převážně na těchto dvou titulech. Do budoucna však DLSS 3.5 najdeme i v připravovaných trhácích jako Black Myth: Wukong.
Pokud vás téma AI technologií zajímá, na PCTuning.cz shrnutí celé série.