INDUSTRIA 2: Pohlcující příběh o přežití v mrtvém světě
Temná příběhová adventura INDUSTRIA 2 dostává zcela nové hratelné demo. To zaujme nejen strhující atmosférou, ale i uchvacujícím grafickým designem.
Ač se to zvláště v posledních dvou dekádách nemusí zdát, žánr hororových stříleček ne vždy musí nezbytně znamenat pouze bezhlavé kosení stovek nepřátel a hektolitry krve ve špatně osvětlených úzkých uličkách. Ba naopak, mnohé z nejlepších titulů tohoto typu nám již od samého počátku připomínají, že jsme jen lidé, pro které je často lepší, se čelním střetům prozíravě vyhýbat.
Právě takovým titulem je i chystaná příběhová adventura INDUSTRIA 2 od vývojářského studia Bleakmill, jež je zasazena několik let po událostech prvního dílu. Zde se ujímáme přeživší hlavní hrdinky Nory, uvězněné v liduprázdné paralelní dimenzi, ovládané mocichtivou umělou inteligencí ATLAS.
Všudypřítomné zoufalství a neustálý pocit nebezpečí je to, co na nás dýchá nejen ze zveřejněných videoukázek, ale i ze zbrusu nové hratelné demoverze. To je navíc umocněno nejen neobyčejně propracovaným herním soundtrackem, ale především naprosto uchvacujícím vizuálem, fungujícím prostřednictvím Unreal Engine 5.6. Za zmínku také stojí, že se bude jednat z vůbec prvních videoherních titulů, které na této verzi budou stavět.
Sami vývojáři INDUSTRIA 2 přiznávají, že celkový herní zážitek nebude navzdory současným trendům nikterak dlouhý a namísto umělého natahování skrze četné vedlejší úkoly, nabídne jediný obsáhlý příběh na 4 až 6 hodin čistého času. Myslet si však, že jedinou náplní titulu bude plížení se chodbami a příležitostný boj s všudypřítomnými vraždícími roboty na cestě jinak lineárním příběhem, by bylo vážnou chybou.
K dispozici nám totiž bude komplexní crafting systém pro tvorbu a úpravu potřebného vybavení, k čemuž je pochopitelně zapotřebí shromažďování všemožných materiálů. To nás také vede k podstatnému faktu, že nejsme ani zdaleka tak bezmocní tváří v tvář nepříteli, jak by se mohlo zdát. Pro případ boje totiž můžeme vybírat rovnou z pěti zbraní různých kalibrů, které navíc můžeme průběžně vylepšovat a obohacovat o všemožné kousky vybavení.
Kromě rozmanité hratelnosti, příběhu a skvělé grafiky se navíc můžeme těšit i na velice detailní fyzikální model, umožňující manipulovat s okolními předměty, či realisticky poškozovat nepřátelské jednotky. Plná hra má pak po vydání údajně disponovat i plnohodnotným dabingem a o poznání lepším hudebním podkresem pro každou lokaci i situaci.