inZOI jen týden od vydání ztratilo téměř 70 % hráčů
inZOI mělo největší počet hráčů v den vydání, od té doby jich ztrácí denně až 10 tisíc. Jen za pouhý týden hru opustilo téměř 70 % hráčů.
Vydavatelství Krafton simulátoru inZOI hodně věřilo, alespoň v to předpokládám vzhledem k obrovskému promu, které tvořili už před zhruba rokem, navíc se postarali o obrovský stánek na Gamescomu 2024, který často nemá obdoby. inZOI měl být nástupce The Sims, sliboval pokročilejší možnosti, velký otevřený svět, desítky nejrůznějších úprav našich postav, desítky typů zaměstnání včetně povýšení, apod.
inZOI vyšlo na Steamu v předběžném přístupu 28. března 2025, prakticky ihned se stalo nejprodávanější hrou a vše nasvědčovalo tomu, že půjde o další velký hit. Hra pomalu stoupala v seznamu nejhranější titulů, ovšem v jeden moment se vše pozastavilo. inZOI dosáhlo peaku v den vydání a to celkovým číslem 87,377 hráčů.
inZOI: Jak si najít práci + kompletní výpis zaměstnání
Jak si najít zaměstnání v inZOI? Korejský simulátor života vás bude velmi brzy hnát do práce, přičemž na výběr jich je opravdu spousta.
To je samozřejmě obrovské číslo a parádní úspěch. Bohužel už ale nepovyrostlo a hra každým dnem ztrácela deset tisíc hráčů. Za pouhý týden od vydání mělo inZOI “pouhých” 29,665 hráčů, což se rovná zhruba 66% propadu. Za zhruba 5 poslední dnů se propadá ve statistikách nejhranějších her, kde aktuálně až na 63. místě.
Co je důvodem? Pravděpodobně za to může omezený obsah v rámci předběžného přístupu, až příliš vysoké hardwarové nároky a spousta technických problémů. Nějaký ten bug by se asi v early accessu dal očekávat, nicméně inZOI jich je skutečně celá řada a ve finále hra působí jako testovací fáze, kde hráči za 25€ stali testery pro Krafton.
A co vy, užíváte si inZOI nebo se ke hře chystáte vrátit až po velké aktualizaci či plné verzi? Verze 1.0 aktuálně nemá stanovené datum vydání, v ten samý den by měla dorazit i podpora pro PlayStation 5 a Xbox Series X/S.