Jsem naštvaný, reaguje šéf Xboxu na stav hry Redfall
Šéf Xboxu Phil Spencer se vyjádřil k aktuálnímu stavu hry Redfall. Je naštvaný, taková hra neměla vyjít, říká v jednom z rozhovorů. Redfall čeká velká podpora a brzy 60FPS režim, dodal.
Vypadá to, že nejsou zklamaní pouze hráči před pár dny vydaného Redfall, ale také sám šéf Xboxu Phil Spencer. Ten v rozhovoru pro Kinda Funny přiznal, že je velmi zklamaný z plné verze hry Redfall a kritice hráčů se vůbec nediví, a dodává…
První velkou ránou byla samozřejmě zpráva, že hra podporuje pouze 30FPS, zatím co studio slibovalo 60FPS
To, že hra nakonec nedostala podporu 60FPS, ačkoliv jde o nejvýkonnější konzoli světa, by možná ještě hráči překousli, ale stav v jakém hra vyšla už nikoliv. Celkově jde o velmi odfláklou verzi téměř v každém ohledu. Občasné bugy nebo sem tam nějaký ten drop FPS, by se ještě dal přehlédnout, takové maličkosti často vyřeší prvních pár aktualizací, které dorazí v rámci dnů.
Redfall má ale zdaleka větší problémy. Musíme dát zapravdu všem hráčům, kteří tvrdí, jak jde o zastaralou grafickou stránku, tak animace postav či soubojového systému. Všechny tyto vypsané body se také zohlednily ve výsledných recenzích, kde byl Redfall ohodnocen na pouhých 6.2 / 10.
“Jsem naštvaný, když vidím, jak je komunita Xboxu zklamaná, a já se jim nedivím. Slibuji, že Arkane bude nadále pracovat na Redfall a poslouchat komunitu. Režim 60FPS přijde” dodal Spencer.
Osobně nechápu, jak mohl Phil Spencer nechat Xbox vydat hru v takovém stavu, ještě před několika měsíci sliboval, že hry vyjdou teprve až v moment, kdy budou reálně připravené k vydání. Každopádně Redfall dostane v následující době velkou podporu, myslím, že Spencer bude apelovat na to, aby hra byla co nejdříve v naprostém pořádku a hráči si užili za 70$ to, co měli dostat.