Jsou líní a neschopní: Měl říct šéf studia BaRB před vydáním MindsEye
i Zdroj: Build a Rocket Boy
MindsEye Novinka Jsou líní a neschopní: Měl říct šéf studia BaRB před vydáním MindsEye

Jsou líní a neschopní: Měl říct šéf studia BaRB před vydáním MindsEye

Jakub Hergesell

Jakub Hergesell

Platformy Windows PC PlayStation PlayStation 5 Xbox Xbox Series X/S

Morálka na pracovišti studia Build a Rocket Boy, které pracovalo na MindsEye, nebyla v pořádku údajně i kvůli vyjádření šéfa celého studia.

Poslechni si audioverzi
00:00:00
00:00:00
👉 Playlist připraven! Poslechni si všechny články zde.
Reklama

Když pomineme současnou situaci kolem MindsEye, konkrétně teď máme na mysli katastrofální launch plný bugů, absolutně tragického rozlišení a celkový výkon, a zaměříme se na to, co vlastně vydání předcházelo, pak se možná s podobným stavem hry dalo počítat, nebo alespoň jej předpokládat.

Kolem MindsEye je to podezřelé od počátku. Když hru v roce 2023 původně oznámilo zbrusu nové studio Build a Rocket Boy (BaRB), bylo řečeno, že vyjde na platformě Everywhere, tedy na takovém “next-gen Robloxu”, kde kreativci mohou stavět hry a prezentovat je v rámci platformy, první z nich mělo být právě MindsEye. Nicméně hra je venku a o Everwhere ani zmínka. Když se ale vrátíme pár měsíců zpět, už tam něco nehrálo a bylo to podstatně závažnější. Hru ještě před vydáním opustilo několik klíčových postav, které by rozhodně u launche neměli chybět! Zkrátka tady je v bodech, proč situace kolem MindsEye smrděla, a tím rozhodně nekončíme.

  • Hru opustilo několik klíčových postav!
  • Nikde ani zmínka o Everywhere
  • Studio neposkytlo klíče k recenzi novinářům

To jsou zkrátka tři momenty, kdy je evidentní, že něco nebylo v pořádku. Kromě toho se ale měla stát ještě jedna kuriózní situace. 

Ertugrul of Ulukayin a MindsEye dostaly AI českou lokalizaci
i Zdroj: Tekden Studio / Build A Rocket Boy

Ertugrul of Ulukayin a MindsEye dostaly AI českou lokalizaci

Nedávno vydané novinky Ertugrul of Ulukayin a MindsEye dostaly fanouškovské AI češtiny.

Jsou líní a neschopní..

Ještě před vydáním hry, v tuto chvíli není jasné, kam až saháme datem, měl šéf celého studia BaRB během konference říct, že tvůrci hry jsou líní a neschopní! Ovšem ironií je, že si šéfík myslel, že celou tuto historku říká pouze studiu “TeamFusion”, které se do vývoje zapojilo v průběhu let, nicméně na konferenci seděli i vývojáři z BaRB, což nevěděl a vytvořil tím neuvěřitelně negativní morálku. S informací přišel insider vystupující pod přezdívkou BaityBait.

MindsEye vyšlo 10. června 2025 a v závěrečných recenzích si odneslo velmi slabých 3.6 bodů z 10, což ze hry dělá nejhůře hodnocenou hru za poslední rok.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama