Není to už moc? V Dragon Age: The Veilguard si budeme moct zapnout nesmrtelnost
i Zdroj: BioWare
Novinka Není to už moc? V Dragon Age: The Veilguard si budeme moct zapnout nesmrtelnost

Není to už moc? V Dragon Age: The Veilguard si budeme moct zapnout nesmrtelnost

David Vondráček

David Vondráček

4. 7. 2024 11:00 1

Dragon Age: The Veilguard je jedna z nejočekávanějších her letošního roku. O hře se stále zjišťuji nové informace a nyní přišla další, která může leckoho potěšit i naštvat.

Reklama

Dragon Age: The Veilguard rozhodně ví, jak upoutat pozornost. Nejprve se změnil název hry z Dreadwolf na Veilguard. Poté se ukázal trailer, který z temného fantasy RPG přešel na něco, co vypadalo jako něco ze hry Fortnite. První ukázka ze hry ale na druhou stranu už tak špatně nevypadala. K temné fantasy to ale mělo vážně daleko.

Corinne Buscheová, režisérka Dragon Age: The Veilguard, pak v jednom z rozhovorů prozradila novinku, která vyvolala poněkud rozporuplné emoce. Kromě tří klasických obtížností přibude ještě jedna. Vypravěčská, kde si budeme moci nastavit automatické míření, prodloužit časový interval umožňující parírování nebo jednoduše zapnout nesmrtelnost. Podle Corinne Buscheové se pak nejedná o žádný podvod, ale jen o způsob, jak zajistit, aby si hru užili všichni, bez ohledu na jejich schopnosti.

Dragon Age Veilguard
i Zdroj: BioWare
Dragon Age Veilguard

Na jednu stranu je to dobrá zpráva pro horší hráče nebo hendikepované, kteří si z důvodu pomalejších reakcí podobné hry jednoduše nezahrají. Na druhou stranu ale přijde o pocit nebezpečí a podstatnou část atmosféry. Připomeňme, že minulé díly podobnou možnost nenabízely. Jedná se nicméně o volitelnou možnost, takže ve výsledku bude záležet na samotném hráči. Dragon Age: The Veilguard není nakonec první hra, která s něčím podobným přichází. Stejnou cestou se vydali i autoři populárních Psychonauts. Ačkoliv se tato volba nijak negativně neprojevila na výsledku hry, reakce na možnost nesmrtelnosti byly rozporuplné. Něco podobného se tedy dá očekávat i v případě Dragon Age.

My se však musíme ptát, jestli je přidání nesmrtelnosti do her ta správná cesta. Není to žádný trend, který by se rychle šířil, ale na druhou stranu to může být cesta, kterou se vydá víc studií, která mohou doufat, že něčím takovým přitáhnou víc hráčů. Protože ne každý je profík nebo alespoň průměrný hráč.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama