Proč Battlefield 6 neběží na Unreal Engine 5? Odpověděl producent hry
David Sirland ze studia DICE vysvětlil, proč hra neběží na Unreal Engine 5, ale stále na vylepšovaném interním Frostbitu.
Battlefield využívá svůj interní Frostbite Engine, což platí pro posledních 10 dílů a to včetně Battlefield 6, který právě prochází předběžným přístupem. Možná vás ale napadla otázka, proč EA, respektive Battlefield Studios, dodnes nepřešlo na stále populárnější a rychle pozitivně vyvíjený Unreal Engine 5, na kterém troufnu si říct, běží většina dnešních her.
Proč i BF6 neběží na Unrealu? Na to konkrétně odpověděl David Sirland, producent studia DICE. “Mechanika destrukce v Battlefieldu 6 není možná na generickém enginu jako Unreal Engine 5."
Battlefield 6 poběží na všech konzolích při 60 FPS, i na Series S
Navíc hra dostane crossplay a podporu myši a klávesnice i na konzolích, ale pravděpodobně až v případě plné verze.
Pravdou je, že například takové The Finals, které je doslova založeno na kompletní destrukci mapy, běží na Unreal Engine 5 a to velmi dobře, ovšem velkým rozdílem jsou mapy a kompletní stavby celého projektu. Zatímco Battlefield 6 nabízí obrovské mapy například v režimu Conquest, kde jsou stovky budov, The Finals je arénovka s několika prázdnými budovami.
Battlefield 6 se aktuálně nachází v betě, plná verze dorazí až 10. října 2025 ve verzích PC, PlayStation 5 a Xbox Series X/S.