Zpět na článek

Diskuze: Proč Battlefield 6 neběží na Unreal Engine 5? Odpověděl producent hry

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Remenestar
Remenestar
Level 1 Level 1
Hlavní platforma: PC
11. 8. 2025 14:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Heh.... A to je celé? To sem zabil dvě minuty čtením abych zjistil že to je o budovách??? No tak to je překvapení....

F3LYX
F3LYX
Level 1 Level 1
9. 8. 2025 22:52 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

za me battlefield asi nemeli delat beta verzi po tom zjisteni ze se nic nezmenilo akorat prijdou o spoustu penez. kdy si hraci otestuji a nekoupi ze dvou duvodu. jeto stejne jako predesle a nahekovancu jak nasrano. antihackzase fejk jako u division. cod. cs-go. nulovadetekce hardwarovich krabicek

David jakubek
David jakubek
Level 20 Level 20
Hlavní platforma: PlayStation
10. 8. 2025 02:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@F3LYX @F3LYX Osobně si myslím, že to chce hlavně čas, naučit se to a dostat se do toho. Hlavně musíš volit postup a taktiku s pořádným přemýšlením, ne jen lítat jak v béčkovým akčňáku. Myslím, že je to fakt cool záležitost – vizuál je parádní, zvuk famózní a v boji jsou jasně vidět změny. Ta destrukce? Brutální nalož, hlavně když se přidá kouř, oheň a jiskry. Teprve potom tě to začne fakt táhnout do hry a atmosféry. A nezapomínejme, že to není finálka, ale nějaká ořezaná beta.

ShenksterCZ
ShenksterCZ
Level 21 Level 21
Hlavní platforma: PC
11. 8. 2025 11:02 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@F3LYX @F3LYX To mi chceš říct že 6ka je stejná jako 2042 ? To se mi z gameplaye moc nezdá teda ... Už jen ozvučení nebo destrukce je úplně jinde tak nevím o čem tady mluvíš. Mimochodem už v betě zastavily přes 300k pokusů o cheatování....což mi přijde celkem dobrý nemyslíš ?

F3LYX
F3LYX
Level 1 Level 1
9. 8. 2025 22:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

protoze je to stara porad stejna hra jen v novem kabatu. stejne absolutne vse. nahekovanci opet ve hrach. antihack opet umozni pristup. takze zase jen oblbovaci keci.harwarove krabicky jedou na plne obratky, samosdrejme maji neomezene hrani bez detekce uprav zamerovani.takze stejnej problem jako u cod. pridali hned po instalaci komplikaci a to secureboot. uplne zbytecnej krok a problem.kdy jste asi sdrejme ze starsima deska v pici. a herni mody uplne stejne absolutne zadny posun v pred

Karel Beneš
Karel Beneš
Level 1 Level 1
9. 8. 2025 19:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Protože unreal není vhodný na fps hry typu Battlefield a navíc mají svůj engine který je používaný v každé ea hře proč by měli používat engine třetích stran

ShenksterCZ
ShenksterCZ
Level 21 Level 21
Hlavní platforma: PC
9. 8. 2025 13:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já se zeptam jinak, proč by měli všechny hry běžet na UE5 ? Nic proti UE nemam naopak mam ho hodně rad, ale pokud by na něm jeli všechny hry tak všechny vypadají podobně a originalita se ztratí...

David jakubek
David jakubek
Level 20 Level 20
Hlavní platforma: PlayStation
8. 8. 2025 14:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Battlefield neběží na Unreal Enginu jednoduše proto, že Frostbite je vlastní engine EA, takže za něj nemusí platit licence ani se přizpůsobovat cizím podmínkám. Nejde o destrukci nebo technologii – to by Unreal zvládl taky – ale o levnější provoz, plnou kontrolu a propojení napříč celou firmou. EA už do Frostbaitu investovala hromadu času i peněz, takže nemá důvod přecházet jinam. A jestli v budoucnu dojde ke změně, nebude to přechod na Unreal, ale spíš vývoj nové verze Frostbite enginu – třeba Frostbite 4.

Jakub Hergesell
Jakub Hergesell
Redakce Redakce
Hlavní platforma: PC
9. 8. 2025 12:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@David jakubek @David jakubek na jednu stranu máš pravdu, na druhou, proč teda všechny hry neběží na Frostbite? Některé hry od EA jedou na UE5 :) proto se řešil teď BF6.

ShenksterCZ
ShenksterCZ
Level 21 Level 21
Hlavní platforma: PC
9. 8. 2025 13:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jakub Hergesell @Jakub Hergesell Jeden čas Frostbite poháněl většinu her od EA...NFS, Mirrors Edge...a mozná jeste nejaký...

David jakubek
David jakubek
Level 20 Level 20
Hlavní platforma: PlayStation
9. 8. 2025 17:26 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jakub Hergesell @Jakub Hergesell Zdravím tě, ano, EA vydala pár titulů v Unreal Enginu, ale je jich opravdu málo – třeba takový Star Wars Jedi nebo Immortals of Aveum. Podle mého průzkumu to většinou bývají spíš menší nebo “okrajové” tituly, kde se jim zřejmě vyplatí nižší náklady a rychlejší vývoj. Samozřejmě, co je přesný důvod a jaké jsou interní kalkulace EA, to je jejich tajemství. Já osobně bych ale mnohem radši viděl pořádně vyladěný a modernizovaný Frostbite, který by ukázal, že dokáže konkurovat těm nejlepším enginům na trhu.

Reklama
Reklama