Proč děláme na sci-fi hororu Cronos? Nechtěli jsme druhý Silent Hill, řekl Bloober Team
Proč se studio Bloober Team rozhodlo po letech vrátit ke sci-fi hororu? Chtěli jsme se odlišit od Silent Hill 2, řekl v rozhovoru designér z Blooberu.
Polské studio Bloober Team jen před několika týdny vydalo společně s Konami dlouho očekávaný remake Silent Hill 2, kterému se v recenzích velmi dařilo, a ne jen v recenzích, ale také komerčně. Konami oznámilo již 1 milion prodaných kopií. Jak ale všichni dobře víme, Bloober Team během vývoje pracuje i na dalších projektech, jak například nyní už víme, třeba na sci-fi hororu Cronos: The New Dawn.
V rozhovoru pro zahraniční IGN se designér Wojciech Piejko z Blooberu vyjádřil k nedávno oznámenému sci-fi survivalu hororu Croros. Na otázku, co studio Bloober Team motivovalo k návratu ke sci-fi (naposled šlo o Observer v roce 2017).
Samozřejmě jsme věděli, že náš druhý tým dělá na Silent Hill. Nechtěli jsme se lišit pouze příběhem, řekli jsme si: dobře, chceme jiný svět, uděláme sci-fi.
A za nás je to rozhodně dobře! Ačkoliv jsme z připravovaného Cronos: The New Dawn viděli pouze oznamovací filmovou upoutávku, tak musíme říct, že koncept sci-fi, střílečky, hororu a podivného světa, kde vše levituje, vypadá aspoň za nás zkrátka parádně, nemůžeme se dočkat prvních gameplay záběrů.
Cronos: The New Dawn vyjde v průběhu roku 2025 na PC, PlayStation 5 a Xbox Series X/S.