The Witcher 4 cílí na aktuální generaci konzolí. Na Xbox Series S chtějí 60 FPS
"Nechceme se vracet ke 30 FPS, chceme, aby The Witcher 4 běžel při 60 FPS i na konzoli Xbox Series S," řekl šéf studia CD Projekt RED.
Studio CD Projekt RED bylo nedávno součástí konference State of Unreal 2025, kde odprezentovalo technologické demo The Witcher 4, které ukázalo možnosti nové verze Unreal Engine 5.6. Jestliže jste demo ještě neviděli, rádi bychom předem upozornili, že se nejedná o gameplay záběry, ale čistě tech. demo, které mělo ukázat, jak by asi nový díl slavné série mohl vypadat.
Teď tu máme jeden dodatek, který potěší miliony konzolistů. Ještě před několika měsíci se tvrdilo, že by The Witcher 4 mohl vyjít pouze na PC, a jestli se mělo dostat i na konzole, tak až další generaci, tedy PlayStation 6. Důvodem měly být vysoké hardwarové požadavky. Nicméně s tím by si právě díky nové verzi Unreal Engine mohli tvůrci poradit podstatně lépe, než asi zamýšleli.
“Chceme se opravdu zaměřit na 60 FPS a nevracet se k 30 FPS. To by díky spolupráci přímo s tvůrci Unrealu mohlo být možné, ale uvědomujeme si, že optimalizovat hru tak, aby běžela s 60 FPS i na Xbox Series S, bude opravdu náročné.” Uvedl šéf CD Projekt RED, Charles Tremblay.
Ať už nabídne 60+, nebo snad jen 30 FPS, jedno je tu prakticky potvrzené, The Witcher 4 vyjde i na současnou generaci konzolí PlayStation 5 a Xbox Series X/S.