Tvůrci Ghost of Yotei: Nechceme dělat více her najednou
Studio Sucker Punch, tvůrci Ghost of Yotei, v rozhovoru prozradili, že nechtějí pracovat na několika hrách najednou. "Hezky jednu po druhé," řekli.
Dříve to platilo naprosto běžně, že se vývojářská studia zaměřovala pouze na jednu hru, dnes ale velká herní studia kolikrát pracují na více projektech najednou. Například v případě studií, které jsou pod Sony, se v Naughty Dog, ale i Insomniac Games pracuje na několika hrách najednou. To se však nelíbí týmu Sucker Punch Productions, které stojí za hrami Ghost of Tsushima a Ghost of Yotei, v minulosti se podepsali ještě například pod sérii Sly nebo InFamous.
Spoluzakladatel studia Sucker Punch Brian Fleming v rozhovoru pro VGC oficiálně prozradil, že se budou i nadále soustředit na jeden herní projekt, nikoliv na několik současně připravovaných.
“Pravdou je, že ať už budeme pokračovat v Ghostu, nebo se vrátíme ke Sly, naše rozhodnutí bude omezeno zejména touhou soustředit se a časem na iteraci. V danou chvíli totiž můžeme dělat jen jednu věc,” řekl Fleming.
Ghost of Yōtei se prodává pomaleji než Ghost of Tsushima
Ghost of Yōtei na tom z hlediska prodeje není v porovnání s Ghost of Tsushima příliš dobře. Podle statistik se prodalo přes 1,6 milionů kopií.
Ghost of Yotei vyšlo 2. října 2025 exkluzivně na PlayStation 5 a v recenzích si odneslo parádních 8,6 bodů z celkových 10. Prodejně na tom ale bohužel není příliš dobře, ačkoliv se prodalo více než 1,6 milionů kopií, za prvním dílem (Thushima) výrazně zaostává. Brzy by tak mohlo dorazit i na PC.
Jaké budou další plány Sucker Punch? S největší pravděpodobností dojde znovu na něco kolem série Ghost, pomalu se začíná mluvit o spin-offu.