Ubisoft reaguje na kauzu ohledně mazání neaktivních účtů: O své hry nepřijdete, tvrdí podpora
Tak, jak to tedy bude? Můžeme svou neaktivitou přijít o své hry nebo ne? Zatím co jedni tvrdí, že ano, oficiální stránka podpory říká, že ne. K uzamčení účtu dojít může, nicméně hráči o své postupy či videohry nepřijdou.
Včerejší den patřil Ubisoftu a menší kauze. Někteří tvrdili, že Ubisoft po námi ignorovaném e-mailu, ohledně naší neaktivity na účtech, můžeme přijít o svůj účet na dobro a nikoho nebude zajímat, zda-li jste do něj investovali koruny, nebo statisíce. Hráči se tak samozřejmě začali bouřit, čehož si všimla podpora společnosti Ubisoft a pokusila se vše udat na pravou míru.
Účty spojené s aktivním předplatným Ubisoft nebo PC hry zakoupené v obchodě Ubisoft nelze smazat
Stránka podpory jasně říká, že pokud máme na účtu předplatné (což po letech neaktivity asi nikdo mít nebude) nebo zakoupené PC hry, nikdo vám účet smazat nemůže. Účty však po letech nečinnosti mohou být “uzamčeny” a to až v případě, že hráč nebude reagovat na upozorňující e-mail. Po 30dnech od upozornění skutečně může dojít k uzamčení účtu, tzn., že už vás přátelé nenajdou a účet se bude tvářit jako smazaný. Nicméně velmi jednoduše se k němu budeme moct i po čase vrátit, stačí se zkrátka přihlásit.