Valorant přešel na Unreal Engine 5.3, jaké změny nás čekají?
Kompetitivní střílečka Valorant od Riot Games přešla z Unreal Engine 4 na Unreal Engine 5. První testy ukazují vyšší FPS na slabších sestavách.
Riot Games po delším čekaní konečně vydalo dlouho očekávanou velkou aktualizaci, která nejen, že opravila hlášené chyby, ale přenesla hru z Unreal Engine 4.27 na Unreal Engine 5.3. Hráči z pravidla čekají zásadně vylepšenou grafiku a vyšší nároky na hardware, nicméně v tomto případě je všechno jinak.
Grafická stránka zůstává takřka bez změn, nějaké menší vylepšení ani nezaznamenáte. Nicméně změna enginu potěší zejména hráče se slabší hardwarovou sestavou, Valorant teď běží na starších sestavách podstatně lépe a hráči zaznamenávají lepší FPS. Každopádně si nezapomeňte aktualizovat i ovladače ke grafické stránce, bez toho by vám hra nemusela jet tak, jak má.
Venku už je i porovnání. Příliš změn asi nezaznamenáte, ovšem takový přechod je důležitý především pro budoucnost hry. Riot Games teď mohou podstatně lépe pracovat s animacemi, efekty a všemi různými systémy. Změna enginu dorazila s patchem 11.02, který se postaral o opravy hlášených chyb. Více se dozvíte na oficiálním přehledu změn.